  • Data: 2011-12-10 06:08:10
    Temat: Re: TV satelitarna
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cyfra +
    > Cyfrowy Polsat
    > Telewizja N
    > (inna?)
    > klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja do
    > robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami
    > regulaminów.

    Sprawdz inne telewizje niz polsat na okolicznosc sposobu wypowiedzenia umowy
    po okresie promocyjnym i ew. czy bedzie trzeba zwrocic dekoder.
    W sumei to z polsatu jestem zadowolony ale gdybym chcial wypowiedziec teraz
    umowe to nie wystarczy pojsc do punktu obslugi klineta i podpisac jakies
    papierki tylko trzeba wyprodukowac wypowiedzenie samemu i wysylac im do
    warszawy a po 3 miesiacach umowa jest wypowiedziana ale trzeba tam tez
    wyslac "promocyjny" dekoder bo ianczej sie nie spelnia warunkow i beda za to
    ciagac. To mi sie nie podoba.

    --
    pozdrawiam, wromek