  • 1. Data: 2011-12-09 19:41:07
    Temat: TV satelitarna
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

    Cyfra +
    Cyfrowy Polsat
    Telewizja N
    (inna?)

    Oferta programowa jest mniej więcej zbliżona, ceny też porównywalne,
    czyli na korzyść lub niekorzyść decydować będą inne czynniki -
    awaryjność, jakość odbioru, promocje, ale także choćby szacunek dla
    klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja
    do robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami
    regulaminów.
    I wiele innych.

    Wszelkie uwagi, sugestie, podpowiedzi na wagę złota.
    Z góry dziękuję :)

    N.

  • 2. Data: 2011-12-10 06:08:10
    Temat: Re: TV satelitarna
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja do
    > robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami

    Sprawdz inne telewizje niz polsat na okolicznosc sposobu wypowiedzenia umowy
    po okresie promocyjnym i ew. czy bedzie trzeba zwrocic dekoder.
    W sumei to z polsatu jestem zadowolony ale gdybym chcial wypowiedziec teraz
    umowe to nie wystarczy pojsc do punktu obslugi klineta i podpisac jakies
    papierki tylko trzeba wyprodukowac wypowiedzenie samemu i wysylac im do
    warszawy a po 3 miesiacach umowa jest wypowiedziana ale trzeba tam tez
    wyslac "promocyjny" dekoder bo ianczej sie nie spelnia warunkow i beda za to
    ciagac. To mi sie nie podoba.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2011-12-10 08:25:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    *wromek* napisał(-a):

    > Sprawdz inne telewizje niz polsat na okolicznosc sposobu
    > wypowiedzenia umowy po okresie promocyjnym

    A czym on się charakteryzuje dla CP?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-12-10 21:54:46
    Od: Mamut <c...@g...com>

    Najtańszy jest Polsat ale też najgorszy (oferta programowa i jakość
    sygnału)
    Cyfra jest dość droga ale daje najlepszą jakość programów no i jak
    zależy ci na sporcie to tylko tu. Praktycznie cała piłka i dużo wiecej
    Nka to taki średniak, sporo HD ale sporo też kanałów-śmieci. Mało
    sportu i mało ciekawych kanałów filmowych. Nfilm wypada jak
    pośmiewisko w stosunku do oferty filmowej C+ Film.

  • 5. Data: 2011-12-10 22:21:13
    Od: Fragile <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 20:41:07 +0100, Nixe napisał(a):

> [...]
    > regulaminów.
    > I wiele innych.
    >
    > Wszelkie uwagi, sugestie, podpowiedzi na wagę złota.

    Zdecydowanie Cyfra +, imo. Najbogatsza oferta i najlepsza jakość odbioru.
    Miła obsługa. Żadne niemiłe niespodzianki jak do tej pory (6 lat) się nie
    przytrafiły.

    Pozdrawiam,
    M.

  • 6. Data: 2011-12-10 22:27:15
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Użytkownik "Nixe" napisał w wiadomości grup

    >Pomóżcie dobrzy ludzie, jaką TV satelitarną wybrać z następujących:

    A skąd my mamy wiedzieć jakie programy lubisz oglądać? Czy np. oglądasz dużo
    sportu czy może tak jak mnie kanały sportowe Ciebie nie interesują.
    Itp..

  • 7. Data: 2011-12-11 11:56:57
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

    Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Miła obsługa. Żadne niemiłe niespodzianki jak do tej pory (6 lat) się nie

    Przecież wszystkie stacje korzystają z tej samej platformy satelitarnej
    więc w czym jest najlepsza jakość odbioru?
    Przecież jakość odbioru zależy od parametrów odbiornika TV.

    Pzdr
    c_apitan

  • 8. Data: 2011-12-11 12:17:18
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    Nixe <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    >klienta ;-) Albo poziom kultury konsultantów w BOKach czy też tendencja
    >do robienia klientów w konia niespodziewanymi podwyżkami czy zmianami

    Przy takich warunkach zakupu wybierz cokolwiek.

  • 9. Data: 2011-12-11 12:49:00
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Przecież wszystkie stacje korzystają z tej samej platformy satelitarnej
    > więc w czym jest najlepsza jakość odbioru?
    > Przecież jakość odbioru zależy od parametrów odbiornika TV.

    Mowa nie o jakosci sygnału z satelity tyko o jakości sygnału jaki tam
    trafia. Cyfrowy Polsat wysyła tam kanały skompresowane na maksa i
    beznadziejną jakość widać nawet na telewizorze 32 calowym a teraz
    standardem staje sie 46-50cali. Niemieckie stacje na jednym
    transponderze mają max kilka kanałów HD a u nas czesto jest dwa, trzy
    razy tyle. Nka i Cyfra pod tym wzgledem wypadają sporo lepiej.
    Powiedziałbym nawet że C+ sport HD momentami zbliża sie jakością do
    niemieckich kanałów HD. Chociaż wczoraj na meczu Real Barca dali ciała
    bo kompresja była straszna ale z tego co wiem to wina Hiszpanów.

  • 10. Data: 2011-12-11 17:21:48
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *wromek* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >wyslac "promocyjny" dekoder bo ianczej sie nie spelnia warunkow i beda za to

    Ale za to maja niezly internet, zwlaszcza tam gdzie nie dociera nic innego.
    Nie zebym reklamowal, ale jak do tej pory deklasuje niedorobione uslugi
    4 najpopularniejszych operatorow: pomaranczowa kupe,plusa,ere i pleja