  • 51. Data: 2011-12-19 15:16:25
    Temat: Re: TV satelitarna
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    8267.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbeg7

    > No i widzisz jak się starasz manipulować wypowiedziami. Po pierwsze:
    > "n", a nie TVP, po drugie tylko TVP1, już bez TVP2 i po trzecie, to nie
    > jest TVP1 HD emitowane przez TVP, tylko upscaling (wytwór) made by "n".

    Chcesz powiedzieć że w naziemnej TV to "n" nadaje sygnał TVP1 i TVP2?
    Coś mi się to wydaje nieprawdopodobne. Chociaż w tym kraju to wszystko możliwe.

    > Napiszę to bodaj po raz trzeci: jak do tej pory nie ma TVP1 i TVP2 w
    > wersji HD. Ani via satelita, ani via DVB-T.

    I kto tu manipuluje? Czy jak choć raz napisałem że ten sygnał ma jakość HD?
    To że się tak nazywa to się nazywa, po raz któryś powiem że ma format panoramicznych
    i najwyraźniej to TVP wystarczyło by nazwać to HD. Na to nie mamy wpływu, że firmy
    różne rzeczy nazywają życzeniowo.

    --
    ZZ@private

  • 52. Data: 2011-12-19 16:02:03
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5843.JavaMail.geo-discussion-forums@vbbhx10
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    > Chcesz powiedzieć że w naziemnej TV to "n" nadaje sygnał TVP1 i TVP2?

    Chcę powiedzieć, że tutaj
    371606.JavaMail.geo-discussion-forums@yqim9
    napisałeś, że N i CP nadaje program 1 (w domyśle TVP1) w HD. A to, o co
    wyżej pytasz świadczy o tym, że nie rozumiesz co czytasz.

    > I kto tu manipuluje? Czy jak choć raz napisałem że ten sygnał ma
    > jakość HD?

    Owszem, tutaj
    802449.JavaMail.geo-discussion-forums@yqdj19

    > To że się tak nazywa to się nazywa, po raz któryś powiem że ma format
    > panoramicznych i najwyraźniej to TVP wystarczyło by nazwać to HD. Na
    > to nie mamy wpływu, że firmy różne rzeczy nazywają życzeniowo.

    To napiszę jeszcze raz, może za czwartym zaskoczysz. To nie TVP emituje
    TVP1 HD ani go tak nie nazywa. To "n" tak nazywa TVP1 po upscalingu. Ale
    HD to nie jest i TVP z tym nie ma nic wspólnego.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 53. Data: 2011-12-19 16:56:16
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 grudnia 2011, 17:02:03 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    Kończę bezsensowna pyskówkę o nazwę.
    Zgoda na TVP1 i TVP2 upscaled, aby jakoś rozróżnić od standardowego TVP1 (i 2).
    Ok?

    > To napiszę jeszcze raz, może za czwartym zaskoczysz. To nie TVP emituje
    > TVP1 HD ani go tak nie nazywa. To "n" tak nazywa TVP1 po upscalingu. Ale
    > HD to nie jest i TVP z tym nie ma nic wspólnego.

    Ale z tym że TVP nie ma nic wspólnego z upscalingiem to właśnie mam wątpliwości.
    Kto nadaje tenże sygnał po upscalingu w naziemnej? Czyżby "n"? Czy jednak TVP ma coś
    z tym wspólnego?

    --
    ZZ@private

  • 54. Data: 2011-12-19 20:10:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    776039.JavaMail.geo-discussion-forums@yqlh1
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    > Kończę bezsensowna pyskówkę o nazwę.
    > Zgoda na TVP1 i TVP2 upscaled, aby jakoś rozróżnić od standardowego
    > TVP1 (i 2).
    > Ok?

    Nie, zgoda tylko na TVP1. Przy TVP2 nikt na razie nic nie kombinuje

    > Ale z tym że TVP nie ma nic wspólnego z upscalingiem to właśnie mam
    > wątpliwości.

    Twoje niezbywalne prawo.

    > Kto nadaje tenże sygnał po upscalingu w naziemnej? Czyżby "n"? Czy
    > jednak TVP ma coś z tym wspólnego?

    To jest tylko robota "n"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 55. Data: 2011-12-20 07:57:38
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 19 grudnia 2011, 21:10:14 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    776039.JavaMail.geo-discussion-forums@yqlh1

    > Nie, zgoda tylko na TVP1. Przy TVP2 nikt na razie nic nie kombinuje

    Poszedlem sprawdzic, TVP2 jest tak samo zrobione jak TVP1 (w naziemnej i w "n")

    > Twoje niezbywalne prawo.

    > To jest tylko robota "n"

    Hmmm, ciekawostka. Niby takie biedne sa, ze sie musieli sprzedac do C+ a tu
    dzialalnosc publiczna. To sie zaraz skonczy, francuzi na takie dzialania nie beda
    dawac kasy.

    --
    ZZ@private

  • 56. Data: 2011-12-20 09:05:55
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    58839.JavaMail.geo-discussion-forums@yqdr9
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    > Poszedlem sprawdzic, TVP2 jest tak samo zrobione jak TVP1 (w
    > naziemnej i w "n")

    Moment, bo zaczyna się gmatwać. W DVB-T TVP1 i TVP2 są tylko SD i nie
    "n" je nadaje.

    > Hmmm, ciekawostka. Niby takie biedne sa, ze sie musieli sprzedac do
    > C+ a tu dzialalnosc publiczna. To sie zaraz skonczy, francuzi na
    > takie dzialania nie beda dawac kasy.

    jw. - Nikt w DVB-T nie nadaje TVP1 (i TVP2) w HD ani po upsaclingu. Po
    prostu przyjmij do wiadomości, że TVP1 i TVP2 w DVB-T są wyłącznie w SD
    i ich emisją zajmują się opertorzy inni niż "n". Natomaist "n"
    przeprowadza upscaling TVP1 i emituje go w swojej platformie szumnie
    nazywając TVP1 HD. Jak to przetrawisz, to już wszystko będziesz miał
    jasne.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 57. Data: 2011-12-20 09:43:06
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 grudnia 2011, 10:05:55 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
> [...]
    > przeprowadza upscaling TVP1 i emituje go w swojej platformie szumnie
    > nazywając TVP1 HD. Jak to przetrawisz, to już wszystko będziesz miał

    Ja to mogę przyjac do wiadomosci, ale przekonaj mój telewizor, bo skubany sie uparl i
    pokazuje obraz wide (a wszystkie jego funkcje rozszerzania obrazu mam starannie
    powylaczane).
    Na niezbrojone oko to w DVB-T jest tak samo nadawany TVP1 i TVP2 jak w "n". Teraz
    kolej na Twoje kwasy zoladkowe.

    --
    ZZ@private

  • 58. Data: 2011-12-20 09:56:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    6698.JavaMail.geo-discussion-forums@yqmw40
    *ZbyszekZ* napisał(-a):

    > Teraz kolej na Twoje kwasy zoladkowe.

    Jesteś pierdolnięty jak kot szpadlem.
    PLONK. Dożywotni

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 59. Data: 2011-12-20 10:40:26
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 grudnia 2011, 10:56:15 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    6698.JavaMail.geo-discussion-forums@yqmw40

    > Jesteś pierdolnięty jak kot szpadlem.
    > PLONK. Dożywotni

    ROTFL
    Jeśli fakty nie pasują do teorii, tym gorzej dla faktów.
    Setnie mnie ubawiles.

    --
    ZZ@private