  • 1. Data: 2011-12-02 09:48:10
    Temat: jakie kupić żelazko
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    Witam!
    Bezwzględnie pada żelazko w domu. Para nie bucha, czyszczenia nie
    pomagają, dziwnie działa termostat...
    Jakie kupić żelazko? Co dzisiaj powinno mieć żelazko do domu, kupione
    na kilka, kilknanaście lat? Ktoś może ma świeże doświadczenia po swoich
    poszukiwaniach? Jaka stopa, jakie dodatkowe funkcje,bajery.
    Dzięki z góry za wszystkie sugestie.
    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 2. Data: 2011-12-02 14:25:12
    Temat: Re: jakie kupić żelazko
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *JanuszWo* napisał(-a):

    > Co dzisiaj powinno mieć żelazko do domu, kupione
    > na kilka, kilknanaście lat?

    Duszę ;)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2011-12-02 20:05:31
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-12-02 15:25, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Duszę ;)

    Chciałem napisać to samo, ale pomyślałem, że nie będę sobie żartował :)

  • 4. Data: 2011-12-03 10:44:49
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "JanuszWo" napisał

    > Co dzisiaj powinno mieć żelazko do domu, kupione
    > na kilka, kilknanaście lat?

    Być elementem scenariusza filmu science- fiction ?
    Na dwa lata maksimum , czyli na tyle ile masz gwarancję. Kup sobie stacje
    parową , czyli takie żelazko z wytwornicą pary - Tefala , przeczytaj
    instrukcję ze zrozumieniem i się do niej stosuj , to może będzie 3 - 4 lata.
    Oczywiście zależy jaki masz upiór a wziązku z tym przepras dzieny/tygodniowy
    ;)
    O reszcie zapomnij.
    Optimum , MPM - mimo ,ze prezes jeździ Bentleyem, Zelmer , Evolt i inne
    wynalazki mijamy bardzo szerokim łukiem.

    pozdrawiam

    Dziobak

  • 5. Data: 2011-12-04 01:45:30
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 02 Dec 2011 10:48:10 +0100, JanuszWo napisał(a):
> [...]
    > na kilka, kilknanaście lat? Ktoś może ma świeże doświadczenia po swoich
    > poszukiwaniach? Jaka stopa, jakie dodatkowe funkcje,bajery.

    Po prostu stację parową zamiast erzatzów.
    W lidlu jest teraz tefal za 299zł.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 6. Data: 2011-12-04 13:08:45
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "JanuszWo" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > na kilka, kilknanaście lat? Ktoś może ma świeże doświadczenia po swoich
    > poszukiwaniach? Jaka stopa, jakie dodatkowe funkcje,bajery.

    byle nie tefala, mam droższe nie kapiące ale raz na jakiś czas pluje z niego
    woda i kamień ciekawe czy uznają mi gwarancję.

  • 7. Data: 2011-12-04 15:43:08
    Temat: Re: jakie kupic zelazko
    Od: zil0g <z...@m...prl>

    *JanuszWo* wdusil[a] knefle:

> [...]
    >na kilka, kilknanaście lat? Ktoś może ma świeże doświadczenia po swoich
    >poszukiwaniach? Jaka stopa, jakie dodatkowe funkcje,bajery.

    Jakiekolwiek byle nie drozsze niz 100zl.

  • 8. Data: 2011-12-04 17:02:01
    Od: czeremcha <1...@g...com>

    Philipsa z ceramiczna stopą. Zdecydowanie. ;-)

    Ania

  • 9. Data: 2011-12-04 23:35:38
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    I mnie najlepiej w reku leży Philips (i jeszcze pewien niedyż Braun), choć
    inne wyszukane grzmoty mam za darmo.

    -----

  • 10. Data: 2011-12-05 20:33:37
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > na kilka, kilknanaście lat? Ktoś może ma świeże doświadczenia po swoich
    > poszukiwaniach? Jaka stopa, jakie dodatkowe funkcje,bajery.

    Na razie Brauny mają się dobrze w kilku znanych mi miejscach.
    Innych nie posiadamy.

    --
    Irokez