  • 1. Data: 2011-11-27 21:54:59
    Temat: Prysznic bez brodzika, odplyw liniowy.
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Ciekawią mnie praktyczne doświadczenia z użytkowania kabin prysznicowych bez
    brodzika, z podłogą z płytek i odpływem liniowym.
    M.in. czy woda bardzo się rozchlapuje poza odpływ, czy odpływ daje radę
    odebrać duży napływ wody (przy intensywnym prysznicu), czy się zatyka, jak z
    czyszczeniem i zapachami itp.
    THX

  • 2. Data: 2011-11-28 09:05:01
    Temat: Re: Prysznic bez brodzika, odplyw liniowy.
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 21:54:59 +0000 (UTC), _THX. napisał(a):
    > Ciekawią mnie praktyczne doświadczenia z użytkowania kabin prysznicowych bez
    > brodzika, z podłogą z płytek i odpływem liniowym.
    Przy okazji podepnę się z pytaniem czy ktoś spotkał się z takim wynalazkiem
    ale z podłogą z teaku.

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?

  • 3. Data: 2011-11-28 15:00:45
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Pooh" <n...@n...pooh.priv.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > Przy okazji podepnę się z pytaniem czy ktoś spotkał się z takim
    > wynalazkiem
    > ale z podłogą z teaku.

    Co prawda odpłżw centralny, ale do prysznica równego z podłogą, więc na
    pewno są też do odpłżwu liniowego:

    http://www.baulinks.de/webplugin/2010/0898.php4

  • 4. Data: 2011-11-29 20:05:35
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    W dniu 2011-11-28 10:05, Pooh pisze:
    > Przy okazji podepnę się z pytaniem czy ktoś spotkał się z takim wynalazkiem
    > ale z podłogą z teaku.

    Może o to chodzi:
    http://www.aco.pl/5215.html

    m.

  • 5. Data: 2011-12-06 19:28:48
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "_THX." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odebrać duży napływ wody (przy intensywnym prysznicu), czy się zatyka, jak

    Podstawowy problem to mieć dobrego wykonawcę. Mój klient zatrudnił
    przyapdkowych płytkarzy i po około dwóch miesiącach zalał sąsiada poniżej.
    Zaczęło się od kontaktu ze mną ale od strony instalacji wszystko było
    prawdiłowo, natomiast przy oidkuwaniu płytek okazalo się że stoi pod nimi
    woda. Nie wolno gonić. Każda warstwa (izolacje, wylewki, kleje, płytki)
    powinna być położona po całkowitym wyschnięciu poprzedniej. Spoinowanie i
    uszczelnienia powinny być wykonane z pedanterią

  • 6. Data: 2011-12-06 20:32:31
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

> [...]
    > powinna być położona po całkowitym wyschnięciu poprzedniej. Spoinowanie i
    > uszczelnienia powinny być wykonane z pedanterią

    .. a i tak jest spora szansa, ze za jakis czas woda znajdzie sobie droge...
    Niedawno sam powaznie rozwazalem tego typu prysznic w domu - i po kilku
    rozmowach z handlowcami i wykonawcami z doswiadczeniem odpuscilem. Mam
    wystarczajaco duzo innych problemow, zeby dokladac sobie za jakis czas
    kolejny. Zdecydowalem sie na brodzik akrylowy na poziomie podlogi w lazience.
    Podobnie jak przy systemach bez brodzika konieczne bylo wkucie sie w wylewke z
    syfonem, ale odpada stres z ewentualnym przeciekaniem.

    A co do podlogi z teaku w kabinie, o co pytal watkotworca - to tez raczej nie
    jest dobry pomysl, mokre drewno robi sie sliskie...

    Pozdr!

  • 7. Data: 2011-12-06 20:34:28
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    pablo eldiablo <j...@g...pl> napisał(a):

    > A co do podlogi z teaku w kabinie, o co pytal watkotworca - to tez raczej nie
    > jest dobry pomysl, mokre drewno robi sie sliskie...

    Nie watkotworca, a Pooh. Mea culpa ;-)

  • 8. Data: 2011-12-07 09:35:27
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "pablo eldiablo" <j...@g...pl>
    > A co do podlogi z teaku w kabinie, o co pytal watkotworca - to tez raczej
    > nie
    > jest dobry pomysl, mokre drewno robi sie sliskie...
    >
    > Pozdr!

    Jak myślisz, czy pokłady teakowe na jachtach robi sie dlatego, że robią się
    śliskie od wody?
    A w zapodanym linku do podłogi z teaku do prysznica jest o dodatkowej
    impregnacji przeciwpoślizgowej.

  • 9. Data: 2011-12-07 14:24:56
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...pl>

    Śliskie jak śliskie, ale moim zdaniem grzyby i pleśń są nie do uniknięcia.
    Poza tym teak trzeba zdrowo szorować, żeby ładnie wyglądał.
    Na szorowaniu z kolei cierpią fugi.
    PS. Niedługo to będzie moda chyba na polepę ;-))

    -----

  • 10. Data: 2011-12-08 00:04:48
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wylewke z
    > syfonem, ale odpada stres z ewentualnym przeciekaniem.

    Miałem taki brodzik 2 cm wysokości wpuszczany w posadzkę. Z radzością
    wywaliłem go po 4 latach użytkowania i zastąpiłem kabiną z hydromasażem z
    głębokim brodzikiem (właściwie wanną 120x80).
    Nie miałem żadnych problemów z przeciekami ale ten płytki brodzik był
    niefunkcjonalny - zawsze się coś z niego wychlapywało czy to podczas
    prysznica czy rzy wychodzeniu, a że wcześcniej mieliśmy wannę - brakowało
    nam jej funkcjonalności zwłaszcza możliwości namoczenia jakiejś narzuty,
    koca itp. Płytki brodzik mógłby być fajny jako drugie miejsce kąpielowe -
    taki szybki prysznic. Ja nie mam warunków na dwa miejsca kąpielowe i u mnie
    się nie sprawdził, a zamkniętą kabinę sobie chwalę, mogę spbie postać pod
    deszczownicą lub skorzstać z natrysków bocznych albo posiedzieć w ciepłej
    wodzie...
    --
    Jackare