    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Prysznic bez brodzika, odplyw liniowy.
    Date: Thu, 8 Dec 2011 01:04:48 +0100

    Użytkownik "pablo eldiablo" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jblu4v$a66$1@inews.gazeta.pl...
    > Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

    Zdecydowalem sie na brodzik akrylowy na poziomie podlogi w lazience.
    > Podobnie jak przy systemach bez brodzika konieczne bylo wkucie sie w
    > wylewke z
    > syfonem, ale odpada stres z ewentualnym przeciekaniem.

    Miałem taki brodzik 2 cm wysokości wpuszczany w posadzkę. Z radzością
    wywaliłem go po 4 latach użytkowania i zastąpiłem kabiną z hydromasażem z
    głębokim brodzikiem (właściwie wanną 120x80).
    Nie miałem żadnych problemów z przeciekami ale ten płytki brodzik był
    niefunkcjonalny - zawsze się coś z niego wychlapywało czy to podczas
    prysznica czy rzy wychodzeniu, a że wcześcniej mieliśmy wannę - brakowało
    nam jej funkcjonalności zwłaszcza możliwości namoczenia jakiejś narzuty,
    koca itp. Płytki brodzik mógłby być fajny jako drugie miejsce kąpielowe -
    taki szybki prysznic. Ja nie mam warunków na dwa miejsca kąpielowe i u mnie
    się nie sprawdził, a zamkniętą kabinę sobie chwalę, mogę spbie postać pod
    deszczownicą lub skorzstać z natrysków bocznych albo posiedzieć w ciepłej
    wodzie...
    --
    Jackare