    From: "Jackare" <1...@1...tralala.com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Prysznic bez brodzika, odplyw liniowy.
    Date: Tue, 6 Dec 2011 20:28:48 +0100

    Użytkownik "_THX." <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jaubjj$jkp$1@inews.gazeta.pl...
    > Ciekawią mnie praktyczne doświadczenia z użytkowania kabin prysznicowych
    > bez
    > brodzika, z podłogą z płytek i odpływem liniowym.
    > M.in. czy woda bardzo się rozchlapuje poza odpływ, czy odpływ daje radę
    > odebrać duży napływ wody (przy intensywnym prysznicu), czy się zatyka, jak
    > czyszczeniem i zapachami itp.
    > THX

    Podstawowy problem to mieć dobrego wykonawcę. Mój klient zatrudnił
    przyapdkowych płytkarzy i po około dwóch miesiącach zalał sąsiada poniżej.
    Zaczęło się od kontaktu ze mną ale od strony instalacji wszystko było
    prawdiłowo, natomiast przy oidkuwaniu płytek okazalo się że stoi pod nimi
    woda. Nie wolno gonić. Każda warstwa (izolacje, wylewki, kleje, płytki)
    powinna być położona po całkowitym wyschnięciu poprzedniej. Spoinowanie i
    uszczelnienia powinny być wykonane z pedanterią