  • 1. Data: 2011-11-18 09:02:55
    Temat: Jaki materac (piankowy?) do lozka rehabilitacyjnego?
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    szukam materaca 90x200x10 cm do lozka szpitalnego/rehabilitacyjnego.
    Lozko z podnoszonym/opuszczanymi elektrycznie strefami. Czyli
    naciskamy guzik i unosi nam nogi albo tulow.
    Jak rozumiem, musi to byc materac piankowy (gabkowy).
    Przyjrzalem sie ofercie sklepow rehabilitacyjnych w okolicy i taki
    materac w bawelnianym pokrowcu kosztuje 280zl.
    Czy w jakis sposob rozni sie on od materacy z Allegro za 130 zl?
    http://skroc.pl/d3fc

    Sa tez materace moletowane - o nierownej powierzchni. Troche tansze w
    sklepach rehabilitacyjnych.

    Lozko bedzie sluzylo starszemu panu po operacji biodra. Tak wiec nie
    bedzie (tfu, tfu) wykorzystywane 24h/dobe.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2011-11-18 10:48:19
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-11-18 10:02, Piotr Molski pisze:
    > Witam,
    > szukam materaca 90x200x10 cm do lozka szpitalnego/rehabilitacyjnego.

    Nie mam doswiadczenia z mechanicznym lozkiem, ale mam z materacem,
    który ma kilka stref, przelaczanych automatycznie. Tu powietrze wchodzi,
    tam wychodzi, kazda strefa ma dlugie, pokrecone kiszeczki po calosci.
    Efekt jest taki, ,ze strefy ucisku migruja, przeplywaja, przesuwaja sie
    z czasem charakterystycznym na oko rzedu 15 min.

    Bylo to drogie (15 lat temu) (nie wiem czemu) i sie psulo. Ale osobie
    niechodzacej dodalo kilka lat zycia.

    --
    A S

  • 3. Data: 2011-11-18 14:20:48
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 18 Lis, 11:48, "Andrzej S." <A...@g...com> wrote:

> [...]
    > tam wychodzi, kazda strefa ma dlugie, pokrecone kiszeczki po calosci.
    > Ale osobie niechodzacej dodalo kilka lat zycia.

    To nie ten przypadek - zaklada sie, ze uzytkownik materaca za 2-3
    miesiace bedzie biegal jak kozica ;) Materac musi byc piankowy, bo
    inny sie nie zegnie przy "poklonach" lozka.

    Jak rozumiem Twoj materac to sprzet przeciwodlezynowy?

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2011-11-18 18:30:48
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-11-18 15:20, Piotr Molski pisze:
> [...]
    > inny sie nie zegnie przy "poklonach" lozka.
    >
    > Jak rozumiem Twoj materac to sprzet przeciwodlezynowy?

    Tak. Nie wiem, ile to teraz kosztuje, ale takie cos przydaloby
    sie w kazdym domu. Niestety, co wokól medycyny, to kosmos ...
    --
    A S

  • 5. Data: 2011-11-18 19:11:42
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 18 Lis, 19:30, "Andrzej S." <A...@g...com> wrote:

    > Tak. Nie wiem, ile to teraz kosztuje, ale takie cos przydaloby
    > sie w kazdym domu. Niestety, co wok l medycyny, to kosmos ...

    Tragedii nie ma o ile to to:
    http://sklep.rehabilion.pl/materace-przeciwodlezynow
    e/materac-zmiennocisnieniowy-system-air-150

    Zdziwily mnie ceny lozek szpitalnych (tych z podnoszeniem). Myslalem,
    ze beda rzedu 7-10 tysiecy, a tu prosze, nowe 2,5-3,5 tysia. Uzywane
    na Allegro od 800 zl. Normalniejemy? ;)

    pozdr
    Piotr