  • 1. Data: 2011-11-10 06:08:14
    Temat: Re: nowy TV +małe dzieci...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    666 wrote:
    > No np. plastelina wciśnięta w grill głosnika, nowe markery mamy
    > fajnie piszą po ekranie itp. ;-)) JaC

    Stanowczo jednak chyba rodzina potrzebuje fachowej pomocy jeśli dzieci robią
    takie rzeczy.

  • 2. Data: 2011-11-10 12:18:26
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-11-10 07:08, Marek Dyjor pisze:

    > Stanowczo jednak chyba rodzina potrzebuje fachowej pomocy jeśli dzieci
    > robią takie rzeczy.

    Prawda. Ale nie da sie często dzieciom powiedzieć, co nie dozwolone to
    jest zabronione....Mnie rozłożył na łopatki kolega, który mi przyniósł
    do naprawy magnetowid. Wyjąłem z niego trochę podsuszonego naleśnika z
    serem :D. Po prostu nie wszystko da sie przewidzieć.

  • 3. Data: 2011-11-11 10:19:08
    Od: "kika" <w...@w...pl>

[...]

    Naleśniki to małe piwko. Dwie kasety w środku, to jest coś.
    Dzieci są zdolne.

  • 4. Data: 2011-11-11 11:21:25
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    666 wrote:
    > No np. plastelina wciśnięta w grill głosnika, nowe markery mamy
    > fajnie piszą po ekranie itp. ;-)) JaC

    Stanowczo jednak chyba rodzina potrzebuje fachowej pomocy jeśli dzieci robią
    takie rzeczy.

    ech, nie mierz ludzi własną miarką.
    Ja mam dwójkę, wychowywane dokładnie tak samo, a młodsze ma całkowicie inny
    temperament i pomysły niż starsze. To ze Twoje dzieci są spokojne to nie w
    100% kwestia wychowania.
    Pozdr.
    --
    michalski

  • 5. Data: 2011-11-11 20:54:18
    Od: Mamut <c...@g...com>

    > Stanowczo jednak chyba rodzina potrzebuje fachowej pomocy jeśli dzieci robią
    > takie rzeczy.

    że akurat miales spokojne dziecko to tylko zrządzenie losu a nie twoje
    wychowanie. Jak można wychować dziecko 2-3 letnie tak aby
    przestrzegało wszelkich zakazów...
    Jesli znasz jakis cudowny sposób to napisz książke, na pewno bedzie
    bestsellerem i przy okazji zostaniesz swiatowym autorytetem.

  • 6. Data: 2011-11-14 12:26:01
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 11 listopada 2011, 21:54:18 UTC+1 użytkownik Mamut napisał:

> [...]
    > Jesli znasz jakis cudowny sposób to napisz książke, na pewno bedzie
    > bestsellerem i przy okazji zostaniesz swiatowym autorytetem.

    Nie jest to trudne (a metody znane od prehistorii), o ile jedynym cele jest aby
    dziecko przestrzegało wszelkich zakazów. Problem w tym że te metody są zakazane
    aktualnym prawem (i słusznie, poprawna psychika w późniejszym okresie życia jest
    ważniejsza).

    --
    ZZ@private

  • 7. Data: 2011-11-14 13:04:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2011 13:26, ZbyszekZ pisze:

> [...]
    > metody są zakazane aktualnym prawem (i słusznie, poprawna psychika w
    > późniejszym okresie życia jest ważniejsza).

    A co, wprowadzili model szwedzki i klapsy są nielegalne?

  • 8. Data: 2011-11-14 14:24:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    >A co, wprowadzili model szwedzki i klapsy są nielegalne?

    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/36
    6088,matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem.html

  • 9. Data: 2011-11-14 14:33:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.11.2011 15:24, Kris pisze:

    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/36
    6088,matka-odpowie-za-skarcenie-dziecka-klapsem.html

    Kogoś całkiem posrało...

  • 10. Data: 2011-11-15 14:52:06
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 listopada 2011, 14:04:26 UTC+1 użytkownik Andrzej Lawa
    napisał:

    > A co, wprowadzili model szwedzki i klapsy są nielegalne?

    Wprowadzili i to już jakiś czas temu, ale aby dziecko było w 100% posłuszne to same
    klapsy mogą być za mało.

    --
    ZZ@private