  • 1. Data: 2011-11-09 12:44:42
    Temat: Zawiasy mimosrodowe
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Witam

    Da sie gdzies kupic zawiasy mimosrodowe, podobne jak w drzwiczkach
    rewizyjnych? Potrzebne mi sa do oslony glosnikow w sciance regipsowej i nie
    moge nic takiego znalezc.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 2. Data: 2011-11-10 16:55:43
    Temat: Re: Zawiasy mimosrodowe
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Da sie gdzies kupic zawiasy mimosrodowe, podobne jak w drzwiczkach
    > rewizyjnych? Potrzebne mi sa do oslony glosnikow w sciance regipsowej i nie
    > moge nic takiego znalezc.

    nie ogarniam... wrzuć fotkę, to coś wykombinujemy...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2011-11-10 20:42:06
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    .googlegroups.com...
    > Da sie gdzies kupic zawiasy mimosrodowe, podobne jak w drzwiczkach
    > rewizyjnych? Potrzebne mi sa do oslony glosnikow w sciance regipsowej i
    > nie
    > moge nic takiego znalezc.

    ja kupiłem chyba bluma w sklepie z akcesoriami meblowymi
    jezeli chodzi ci o takie które umozliwiaja otwarcie o 180 ale drzwiczki
    wychodza na zewnątrz podczas otwierania

    Adam

  • 4. Data: 2011-11-15 19:42:00
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    > ja kupiłem chyba bluma w sklepie z akcesoriami meblowymi
    > jezeli chodzi ci o takie które umozliwiaja otwarcie o 180 ale drzwiczki
    > wychodza na zewnątrz podczas otwierania
    coś takiego jak w wagonach te na korytarzach :)

  • 5. Data: 2011-11-15 22:17:45
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-11-15 20:42, Gupik pisze:
    > coś takiego jak w wagonach te na korytarzach :)

    Otwierające się w obie strony? Popytam jutro znajomej.