  • 1. Data: 2011-11-10 06:07:20
    Temat: Re: nowy TV +małe dzieci...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piona wrote:
    > cześć,
    > Mam problem. Chcę kupić tv 32'. Zastanawiałem się nad LCD ale mam
    > dwójkę małych dzieciaków (3,5 roku i 2 latka :) No i jest problem, bo
    > nie mam gdzie powiesić więc zostaje stolik. No, ale przy dzieciach to
    > nie jest rozwiązanie, bo długo nie pochodzi.

    wychować dzieci...

    mój szanowny dzieciak nie rozwalił niczego w domu poza stojącą lampą którą
    to rozwalił niechcący bo była bardzo niestabilna.

  • 2. Data: 2011-11-11 11:05:14
    Od: TheWarAgainstTerror <n...@o...pl>

    Nowe TV np LED LG mają w podstawie specjalny otwór na śrubę żeby to
    przykręcić do stołu, + do tego osłona na LCD z allegro i po problemie

    http://allegro.pl/i1915966747.html

  • 3. Data: 2011-11-11 23:03:31
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2011-11-10 07:07, Marek Dyjor pisze:

    > wychować dzieci...
    >

    > mój szanowny dzieciak nie rozwalił niczego w
    > domu poza stojącą lampą którą to rozwalił
    > niechcący bo była bardzo niestabilna.

    A co jeszcze było w domu?

    JK

  • 4. Data: 2011-11-11 23:22:26
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "JK", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > A co jeszcze było w domu?

    Zapewne mata do spania i dekoracyjny komplet menhirów
    Śmieję się, a sam dziecięciem będąc ostrzelałem telewizor kulką z łożyska
    (sporą, efekt nie trafienia w cel z klocków Lego, kineskop przeżył, acz
    miał malowniczy odprysk) i o mało nie podpaliłem sąsiadów papierowym
    samolocikiem. Pech chciał, że samolocik reprezentował szwabski myśliwiec w
    czasie wojny i cóż... płonął.
    Cały czas czuję niepokój co też moja własna progenitura wykombinuje...

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl