  • 1. Data: 2011-11-13 09:11:15
    Temat: Wybór parowaru.
    Od: "adams99" <a...@W...gazeta.pl>

    Zastanawiam się nad dwoma modelami - Tefal Vitacousine Compact VS 4003 i
    Philips HD9160. Oba mają dobre opinie i jakoś nie mogę się zdecydować. Jak
    ktoś miał doświadczenia z którymś to proszę o opinię.

  • 2. Data: 2011-11-14 08:31:41
    Temat: Re: Wybór parowaru.
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "adams99" napisał w wiadomości

    > Zastanawiam się nad dwoma modelami - Tefal Vitacousine Compact VS 4003 i
    > Philips HD9160. Oba mają dobre opinie i jakoś nie mogę się zdecydować. Jak
    > ktoś miał doświadczenia z którymś to proszę o opinię.

    Tego drugiego po gwarancji raczej nie naprawisz.

    Dziobak

  • 3. Data: 2011-11-30 08:31:00
    Od: "widow" <w...@N...gazeta.pl>

    > Zastanawiam się nad dwoma modelami - Tefal Vitacousine Compact VS 4003 i
    > Philips HD9160. Oba mają dobre opinie i jakoś nie mogę się zdecydować. Jak
    > ktoś miał doświadczenia z którymś to proszę o opinię.

    Ja od roku używam podanego przez Ciebie Tefala. Z żoną jesteśmy bardzo
    zadowoleni ze sprzętu. Generalnie bardzo udana konstrukcja, niewiele miejsca
    zajmująca (jeden element w drugi wchodzi), do mycia w zmywarce. Smaki z
    różnych potraw nie przenikają się. Np. kotlety schabowe maks w 25 minut gotowe
    i są bardzo dobre, a wcześniej nie chciałem czegoś takiego jeść:) Warzywa
    mrożone, pierś z kurczaka + ziemniaki i wszystko na 3 "piętrach" w 25 minut
    gotowe. Jednym słowem fajna sprawa, z której obecnie bardzo często korzystamy.
    Ogólnie polecam! Aha sznur elektryczny mógłby być z 30cm dłuższy.

  • 4. Data: 2011-12-07 14:27:04
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@N...gazeta.pl>

    W sumie dziwne, że Tefal na Europę robi sznury krótsze (we wszystkich
    urządzeniach doprowadza mnie to do szału), a na Japonię dłuższe o te Twoje 30
    cm ;-))

    -----