  • 1. Data: 2011-11-18 08:49:58
    Temat: Uszczelka >> most wanted <<
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Poszukuję rzeczy tyle trywialnej co niedostępnej jak uszczelka.
    Konkretnie uszczelki (membrany) do automatu spłukującego kompaktu
    Cersanit Merida. Obleciałem wszystkie możliwe i niemożliwe sklepy i
    nigdzie nie znalazłem. Inna, przerobiona na wzór oryginału średnio się
    sprawdza, dlatego jestem zdesperowany w szukaniu tej uszczelki. Zdjęcie
    poglądowe, niestety nienajlepszej jakości, jest do obejrzenia tutaj ->
    http://i43.tinypic.com/33dc8yo.jpg fi zewnętrzene ~65mm, fi wewnętrzne
    ~36mm. Widział ktoś gdzieś taką, czy raczej mam skupić się na poszukaniu
    nowego automatu spłukującego?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2011-11-18 09:32:51
    Temat: Re: Uszczelka >> most wanted <<
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Big Jack" <a...@b...zz> napisał(a):

> [...]
    >http://i43.tinypic.com/33dc8yo.jpg fi zewnętrzene ~65mm, fi wewnętrzne
    >~36mm. Widział ktoś gdzieś taką, czy raczej mam skupić się na poszukaniu

    Ze tak glupio spytam - pytales u zrodla?
    http://www.cersanitgroup.com/kontakt

  • 3. Data: 2011-11-18 09:44:42
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    j...@4...com
    *Przesmiewca* napisał(-a):

    > Ze tak glupio spytam - pytales u zrodla?
    > http://www.cersanitgroup.com/kontakt

    Jasne. Zapytanie wysłane na @ odbiło się z racji przepełnionej skrzynki.
    A odpowiedzi na formularz póki co nie ma. Tak czy owak nie przeszkadało
    mi to zapytać tutaj.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-11-18 10:09:56
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Big Jack" napisał w wiadomości grup

    >Poszukuję rzeczy tyle trywialnej co niedostępnej jak uszczelka.

    Dorób sobie z silikonu sanitarnego. Wyciśnij silikon na gładkie podłoże i
    uformuj coś na kształt tej uszczelki lub zrób sobie formę z z plasteliny
    odciskając stara uszczelke i zalej fornme silikonem i będziesz miał
    oryginał;)

  • 5. Data: 2011-11-18 11:05:43
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .pl
    *Kris* napisał(-a):

> [...]
    > podłoże i uformuj coś na kształt tej uszczelki lub zrób sobie formę z
    > z plasteliny odciskając stara uszczelke i zalej fornme silikonem i

    Pomijając, że takie coś to nomen omen to rzeźbienie w gównie, to silikon
    nie zda egzaminu. Za wiotki będzie.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675