  • 1. Data: 2011-12-01 20:27:26
    Temat: sklejanie materaca
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich :-)

    Z materaca zaczynają 'pokazywać' się sprężyny.
    Po otworzeniu pokrycia (zapinany na suwak) okazało się,
    że sprężyny obłożone są gąbką, która była sklejona na złączach (góra z
    bokami i boki z dołem), ale poodklejała się w wielu miejscach.
    Chcę to naprawić i pokleić na nowo.

    Może ktoś z Was wie jakim klejem to skleić?

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 2. Data: 2011-12-01 22:51:21
    Temat: Re: sklejanie materaca
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > bokami i boki z dołem), ale poodklejała się w wielu miejscach.
    > Chcę to naprawić i pokleić na nowo.
    >
    > Może ktoś z Was wie jakim klejem to skleić?

    Butapren. Przeczytaj co napisali na opakowaniu i ściśle się tego trzymaj.
    Będzie trzymało na pewno.

  • 3. Data: 2011-12-03 16:54:04
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > że sprężyny obłożone są gąbką, która była sklejona na złączach (góra z
    > bokami i boki z dołem), ale poodklejała się w wielu miejscach.

    to zależy, czy się poodklejało, czy też gąbka kruszeje od starości i
    się rozrywa wzdłuż klejenia...
    normalnie na sprężynach powinna być warstwa siatki tapicerskiej lub
    jakiegoś filcu...
    a jak to po prostu niedoróbka, to najlepszy klej Tapicer, jest też w
    sprayu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 4. Data: 2011-12-08 14:16:45
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-03 17:54, s_13 pisze:

> [...]
    > jakiegoś filcu...
    > a jak to po prostu niedoróbka, to najlepszy klej Tapicer, jest też w

    Niedoróbka, nie ma siatki tapicerskiej, czy też filcu :-(
    A gdzie można kupić taką siatkę tapicerską?

    Krycha.

  • 5. Data: 2011-12-09 17:20:06
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.12.2011 21:27, Krycha pisze:
> [...]
    > bokami i boki z dołem), ale poodklejała się w wielu miejscach.
    > Chcę to naprawić i pokleić na nowo.
    >
    > Może ktoś z Was wie jakim klejem to skleić?

    kup nakładkę na materac, np w IKEA są takie różnej grubości. Moim
    zdaniem Twój materac, a właściwie ta gąbka, skończyła swój żywot. Albo
    całkiem regenerujesz materac, zostawiając sprężyny i poszycie, albo po
    prostu nałożysz sobie na materac jeszcze jeden z samej gąbki, bez
    sprężyn. Żadne klejenie nie pomoże.
    Aha, w IKEA przy kasach jest dział z wyprzedażą "wybrakowanych"
    "powystawowych" "końcówek" przedmiotów. Praktycznie za każdym razem jak
    tam jestem, to jest wpizdu materacy i nakładek oryginalnie zapakowanych
    i nie uszkodzonych w cenie do 50% mniejszej.

  • 6. Data: 2011-12-18 20:37:56
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-12-09 18:20, Albercik pisze:
    (...)
> [...]
    > tam jestem, to jest wpizdu materacy i nakładek oryginalnie zapakowanych
    > i nie uszkodzonych w cenie do 50% mniejszej.

    Ciekawa propozycja.
    A o jakiej IKEI piszesz? Tzn w jakim mieście?

    Krycha.