  • 11. Data: 2011-12-08 08:01:49
    Temat: Re: Prysznic bez brodzika, odplyw liniowy.
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

> [...]
    > Nie miałem żadnych problemów z przeciekami ale ten płytki brodzik był
    > niefunkcjonalny - zawsze się coś z niego wychlapywało czy to podczas
    > prysznica czy rzy wychodzeniu, a że wcześcniej mieliśmy wannę - brakowało
    > nam jej funkcjonalności zwłaszcza możliwości namoczenia jakiejś narzuty,
    > koca itp. Płytki brodzik mógłby być fajny jako drugie miejsce kąpielowe -
    > taki szybki prysznic. Ja nie mam warunków na dwa miejsca kąpielowe i u mnie
    > się nie sprawdził, a zamkniętą kabinę sobie chwalę, mogę spbie postać pod
    > deszczownicą lub skorzstać z natrysków bocznych albo posiedzieć w ciepłej

    No tak, zgadzam sie - ale ja mam tez wanne ;)

  • 12. Data: 2011-12-08 08:04:38
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Andy Niwiński <a...@i...pl> napisał(a):

    > "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    > Jak myślisz, czy pokłady teakowe na jachtach robi sie dlatego, że robią się
    > śliskie od wody?

    Nie mysle, tylko wiem, ze moja teakowa podloga (olejowana) jest sliska, jak
    jest mokra.

    > A w zapodanym linku do podłogi z teaku do prysznica jest o dodatkowej
    > impregnacji przeciwpoślizgowej.

    Czyli co, pociagniete lateksem? :) Jak uwazasz, ze sie to sprawdzi to kup -
    najwyzej za jakis czas wymienisz.

  • 13. Data: 2011-12-08 12:00:30
    Od: "_THX." <j...@g...pl>

    Tyle ze przeciętny brodzik nie ma możliwości zamykania odpływu (korkiem itp).
    Oczywiście można kombinować.
    Ale kiedyś z podobnych powodów zdecydowałem się na standardowy brodzik
    zamiast płaskiego 1 cm.
    Do dzisiaj nie wiem, czy dobrze wybrałem, ale wychodzenie z brodzika
    montowanego na nóżkach plus przekraczając próg nawet te kilka centymetrów
    jest bardziej ryzykowne niż z płaskiego umieszczonego w poziomie podłogi.
    Dziś raczej myślałbym o płaskim.
    Jak widac każdy marzy o tym, czego nie ma ;-))

    -----

  • 14. Data: 2011-12-08 15:38:49
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 6 Dec 2011 20:32:31 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
    > A co do podlogi z teaku w kabinie, o co pytal watkotworca - to tez raczej nie
    > jest dobry pomysl, mokre drewno robi sie sliskie...
    Jakoś chodząc po mokrym jachcie wolę stąpać na teak niż na plastik :-)
    Tyle, że tam jest goły a nie lakierowany.

    --
    - bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    - dlaczego?

  • 15. Data: 2011-12-08 15:40:31
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2011 14:24:56 +0000 (UTC), _ąćęłńóśźż. napisał(a):
    > Poza tym teak trzeba zdrowo szorować, żeby ładnie wyglądał.
    No właśnie znajomy kapitan mówił, że do utrzymania teaku potrzebna jest
    woda, szczotka i załogant. Wodę i szczotkę bym jeszcze znalazł...

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/

  • 16. Data: 2011-12-08 16:04:32
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Dec 2011 14:24:56 +0000 (UTC), _ąćęłńóśźż. napisał(a):

    > Śliskie jak śliskie, ale moim zdaniem grzyby i pleśń są nie do uniknięcia.

    Też tak myslę. Różnica między warunkami na jachcie i w domu jest zasadnicza
    - na jachcie drewno pokładowe ma raczej dobre wietrzenie i okresowe
    naprzemienne wysychanie, czyli warunki o dziwo nieporównywalnie lepsze, niż
    w kabinie prysznicowej, która jest codziennie/stale mokra. Więc te grzyby i
    pleśnie "murowane", a do tego smród mokrego, podgniwającego drewna w
    zamkniętej przestrzeni - już sobie to wyobrażam, ble.
    --
    XL

  • 17. Data: 2011-12-08 22:38:21
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Pooh <n...@n...pooh.priv.pl> napisał(a):

    > Jakoś chodząc po mokrym jachcie wolę stąpać na teak niż na plastik :-)
    > Tyle, że tam jest goły a nie lakierowany.

    Nie plastik, tylko akryl - wbrew pozorom jest roznica, mokry akryl nie robi
    sie niebezpiecznie sliski.

    Co do drewna w lazience, to sie go nie lakieruje, tylko olejuje. W polaczeniu
    z wlasciwosciami egzotycznych odmian daje to wzglednie wysoka odpornosc na
    wilgoc, a przy tym zachowuje sie fakture golego drewna ;)

  • 18. Data: 2011-12-09 09:41:17
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 22:38:21 +0000 (UTC), pablo eldiablo napisał(a):
    > Nie plastik, tylko akryl
    Nie akryl tylko laminat ;-)

    --
    Pooh Zwijasz?