  • 1. Data: 2011-12-08 22:02:08
    Temat: Mata masująca Shatsu
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Kupiłem już mate HoMedics SBM-500 jest Ok ale Beurer MG 250 jest w masowaniu
    trochę lepsza.
    Potrzebuję kupić jeszcze jedną matę i troszkę mi brakuje do Beurer,
    znalazlem alternatywę
    w postaci mat sprzedawanych pod nazwą VASTER-TEAM np:
    http://tylkotutaj.istore.pl/pl/01-mata-masujaca-shia
    tsu-z-regulowanym-masazem-karku-tylko-teraz-50-tanie
    j.html
    http://tylkotutaj.istore.pl/pl/mata-masujaca-shiatsu
    -z-masazem-karku-fotel-masujacy.html

    Obie mają opcję masażu karku, czy warto się w to pchac czy lepiej kupić coś
    bardziej markowego np tego bauera ?

  • 2. Data: 2011-12-09 16:53:36
    Temat: Re: Mata masująca Shatsu
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Arekmet" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    -z-masazem-karku-fotel-masujacy.html

    > Obie mają opcję masażu karku, czy warto się w to pchac czy lepiej kupić

    Nie aktualne , wziąłem Beurer MG 250 za 599 zł

  • 3. Data: 2011-12-11 08:36:31
    Od: ZS <a...@w...pl>

    A ja mam pytanie. Czy działają wam te maty? Jak ktoś ma ciągłe problemy
    z "krzyżem"? Warto w to zainwestować? Czy to tylko takie zabawki?

  • 4. Data: 2011-12-12 08:45:15
    Od: "Arekmet" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > A ja mam pytanie. Czy działają wam te maty? Jak ktoś ma ciągłe problemy z
    > "krzyżem"? Warto w to zainwestować? Czy to tylko takie zabawki?

    Mi na jakiś czas pomaga szczególnie na okolice miednicy ale jak byś sie
    zdecydował kup coś z masażem shiatsu
    nie wibracyjny najlepiej tego beurer, ja kupiłem za 599 zł.