    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 15 Dec 2021 15:13:35 -0800 (PST)
    <6...@g...com>
    <61ba6703$0$534$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 15 grudnia 2021 o 23:07:02 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    normalnych warunkach spodziewa się, że dostanie "sensowną" ofertę. Przychodzi
    "fachura" i mówi "trzeba ochronnik" i co maja zrobić? Zgodzić się, bo on ma
    uprawnienia zawierające więcej literek niż LGBT+? ;) Pytać na usenecie? Zwyzywać od
    złodziei, bo sąsiad takiego nie ma, a prąd w kontaktach jest? ;)
> [...]
    > klient szybko zapomni, że było drogo, ale będzie cię chwalił, że jest
    > super i przyprowadzi ci wielu klientów. Co najważniejsze klientów,
    > którzy będą wiedzieli dlaczego chcą tylko ciebie - pomimo, że jesteś drogi"
    >
    > "Jak zrobisz tanio, a z powodu taniości będzie się pieprzyć to klient
    > szybko zapomni, że było tanio i będzie na tobie wieszał psy i odstraszy
    > ci wielu potencjalnych klientów"
    >
    > "Klienta, który szuka taniego wykonawcy, należy omijać szerokim łukiem.
    > Dupy sobie nim nie zawracać i nie starać się go przekonywać"
    "handlowca", który sprzedał na "darmowym" pokazie mojej ciotce (80+) trochę sprzętu
    AGD na kredyt 14 kPLN, ;) Kobita całe życie żyła z handlu i pojechała tam po
    "darmowy" tablet twierdząc, że nie bierze kasy, więc niczego nie kupi ;) Jej synowa
    musiała ja tam zawieźć po awanturze, że "wie co robi...", ciotka miała zadzwonić,
    żeby ją odebrać, to firma odwiozła ją taksówką ;) ;)

    > Ale jaki to dowód? To są zwykli oszuści i nijak się ma ten przypadek do
    > przypadku Cavallino.
    Ujmij bo masz z czego. Ty nie masz znajomych.