  • Data: 2014-06-17 10:57:35
    Temat: Re: Teraz moj projekt do oceny...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 09:39:17 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Przeanalizuje codzienne tras. Mnie po chwili zastanowienia wysz�o, �e z
    > samochodu do kuchni z zakupami trzeba przej�� przez troje drzwi i salon >lub
    czworo drzwi.

    Tak sobie gdybam że to żaden problem. Przynajmniej dla mnie. Może raz na pół roku
    zdarza mi się chodzić z zakupami z garażu do kuchni. Zresztą zakupy takie większe z
    użyciem auta robimy pewnie raz na tydzień/dwa tygodnie. Z moich obserwacji wynika że
    raczej po zakupach ludzie auta na podjeżdzie więc analizowanie drogi z garażu do
    kuchni w kontekście projektu dla mnie bez znaczenia.