eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTeren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki? › Re: Teren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki?
  • Data: 2019-02-15 10:01:49
    Temat: Re: Teren pod szopkę około 7 m2 - jak zagęścić bez zagęszczarki?
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-12 o 05:26, Lisciasty pisze:
    > No normalnie. Wybierasz glinę aż do warstwy piachu i/lub poniżej
    > głębokości przemarzania, glinę zużywasz na garnki ozdobne
    > a w dziurę sypiesz piach i zagęszczasz :>

    Nie do końca jest taka potrzeba:
    Przy jego obciążeniu tejże nawierzchni -> 0,4 hz czyli głębokość
    przemarzania w rejonie u nas 0,8 co daje min. 32 cm konstrukcji.
    Może to wykonać np.: koryto robisz 20 cm, dalej w tym korycie posypujesz
    cementem i o ile dasz radę ręcznie chociaż 10 cm przemieszać (wiadomo
    nie będzie to idealnie) na koniec zagęścić/ubić na górę piasku lub
    pospółki jak jest w okolicy. Góra to juz podsypka i płyty/kostka koniec.

    Robak