eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieTesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność › Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą wydajność
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 7 Dec 2021 15:25:43 -0800 (PST)
    Subject: Re: Tesla ogłosiła nowe dachówki fotowoltaiczne. Mają jeszcze większą
    wydajność
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 7 December 2021 at 23:21:39 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    wydajności, które być może zwiększą zainteresowanie tym intrygującym produktem.
    Właściwie od początku Tesla Solar ma bowiem kłopoty ze spopularyzowaniem tej oferty.

    hnika/tesla-oglosila-nowe-dachowki-fotowoltaiczne-ma
    ja-jeszcze-wieksza-wydajnosc/zxmx53c

    lotach na Marsa, po lotach na Księżyc

    elektrycznych i caly dach niebezpieczny, palny, bo albo się obwodu rozłączą albo
    zewrą i dom spali.

    których się nie zna i wciska kit aby wyrwać kasę

    klimatyzatorów według twojego pomysłu. Według jakiego klucza będziesz wybierał
    testerów?
    > Mądry. Ucz się od niego może też coś osiągniesz.
    Nie da sie nic nauczyc od Melona, poza ściemowaniem, bo on niczego nie umie.

    Ostatnio reklamowal internet satelitarny Starlink
    i im mówię, po co wam tandetny, wolny internet satelitarny w Hameryce, gdy cala
    Afryka ma najszybsze lacza internetowe, światlowodwe z calym światem od 25 lat

    a oni na to, przyjedź do nas do Rural America
    czyli na wieś do Ameryki to zobaczysz jakie u nas jest zacofanie, bgrak internetu,
    brak komórek, 100 km do najbliszego sklepu czy miasteczka, a wokól puste farmy i
    ludzi brak, bo wszyscy się wynieśli do miast za chlebem.

    I dla nich taki wolny, satelitarny internet to wielka innowacja. gdy żyją i cale
    życie spędzają na wsi, hodując bydło i kukurydzę, czy soje GMO.

    Tam jest po prostu takie zacofanie jak w Polsce 50 lat temu, no i bieda, bo pracy nie
    ma.

    No i człowiek Melona pisze, że to będzie klawo i sygnał z jednego satelity będzie
    przekazywany do kol;ejnegpo, kolejnego i tak okrąży kulę ziemską

    A ja mu na to, że tam w kosmosie nie ma żadnego internetu i trzeba zbudowac siec
    stacji nadawczych na ziemi i nie 10 a kilkaset, aby to działało, z tym opóxnieniem
    pakietów 1-2 sekundy (czyli tandeta)

    i im mówię, że oby mieli internet na wsiach to trzeba przeprowadzic triangulację i
    postawić stac je bazowe na ziemi, wieże i one mają zasięg do 100 km i łącze jest
    szybkie, bo stacje bazowe można podłączyć światłowodami do backbone, czyli do sieci
    szkieletowej i to będzie tanie, szybkie 4G ,
    ale oni tego nie potrafią zrozumiec, że 15 lat temu cała Afryka uzyskała dostęp do
    internetu, komórkowej telefonii , budując stacje bazowe zasilane solarami + aku

    Jeszcze gorzekj zacofana jest Australia,
    bo jak jedziesz Stuart Highway z północy na poludnie to przy drodze sa tabliczki,
    nabliższy telefon za 100 kilometrów.

    Zatem Polska nie jest już tak zacofana jak oni
    i od Melona się niczego nie nauczysz, bo on sam niewiele potrafi poza ściemaniem i
    deluzjami.

    Jego podróże na Księżyc i Marsa to sa podróze lotnika dookoła nocnika.

    I sprzedaje pilnie akcje aby wyrwać kazse, bo SpaceX bankrutuje

    Podziemnego metra już nie buduje, bo mu zakazali w Hameryce, gdyż jest zagrożenie
    trzęsieniami ziemi.

    A kolej pneumatyczna to byl fake znany od 100 lat, zwany pocztą pneumatyczną
    Zawsze się zawieszała i p0rzesyłki w pojemnikach blokowały rury pod sufitem, bo to
    tandeta

    i dlatego zrezygnował z Nudnej Spółki Boring Company, bo to byl wstyd i nieuctwo
    albo pomysł Jululiusza Verne, budowy podmorskiego tunelu z Europy do Hameryki

    I taki nawet powstał, ale wirtualny i jedno wyjście było w Londynie a drugie obok
    mostu Brooklinskiego
    \ale to nie był tunek, ale monitory i kamery i ludzie stali w Londynie i widzieli
    tych w Brooklynie.

    Zatem sam pisz do Melona, jak nie masz co robić