    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Trochę danych o ogrzewaniu
    Date: Wed, 20 Jan 2010 10:26:11 +0100

    krzysiek pisze:

    > Przepraszam, że nie pytam w temacie...
    > Który z poniższych układów byś polecił?
    > http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=5
    9&products_id=267&language=pl

    > http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=5
    9&products_id=240&language=pl

    > http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=5
    9&products_id=214&language=pl

    żaden z tych, lepiej ten:
    http://www.shop.kristech.eu/product_info.php?cPath=5
    9&products_id=213&language=pl
    nie ma co płacić za ładne pakowanie - dlaczego?
    Ponieważ nic ci z Rj45 gdyż i tka będziesz musiał rozszyć kabel i taki
    tak, R45 jest fajne do jednego czujnika bądź na przyłączanie kolejnych
    gałęzi.

    > Jeszcze pytanie jak podłączyć kilka czujników np. do tego RJ45?
    Równolegle?
    > Będę wdzięczny za informacje!

    Właśnie, podłączasz w topologi drzewa.
    stad proponuje zwykle zaciski, lutownice i polutować sobie bezpośrednio
    bo i tak nie ma co - ewentualnie zrobić sobie płytkę drukowaną
    krosowniczą ale mnie szlag trafił ;) Przestrzegam przed niby
    rozdzielaczami RJ45, ich cena jest nieakceptowalna. opcjonalnie
    rozdzielacze telefoniczne ale wtedy wszystko musisz zrobić na RJ11.
    Swoja droga nie sądziłem że sam system pomiarów przykuje uwagę.