    From: "johnny" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: Trochę spóźniony tekst
    Date: Fri, 2 Jan 2009 10:09:13 +0100

    Użytkownik "Dirko" posłaniec dobrych wiadomości:

    > Poniżej tekst Adama Wajraka o korzyściach płynących z
    > niegrabienia liści

    Ja do tej pory, od obowiązku grabienia liści uchylałem się jak mogłem. A to
    w krzyżu strzyka, a to grabie gdzieś się zapodziały, a to sramto owamto...
    Jednakże, powiem szczerze, jakieś poczucie winy tliło się na dnie mojej
    umęczonej duszy, gdy Maryś uświadomiwszy sobie, że moje . Dodatkowo katusze
    potęgowała moja Maryśka ukochana, która uświadomiwszy sobie, że moja niechęć
    do narzędzi ogrodniczych, ma charakter organiczny, śmigała z grabiami, aż
    miło było patrzeć. Znaczy niemiło... I tu nagle okazuje się, że ja trendi
    jestem! Ba, moja jesienna leserka ma głębokie uzasadnienie naukowe. Dirko,
    nawet nie masz pojęcia jaka radość sprawił mi ten news. Z drugiej strony,
    niezły chojrak ten Wajrak;-)

    Pozdrawiam Johnny

    P.s Jakbyście jeszcze znaleźli jakieś wiadomości (naukowe!)o dobroczynnym
    wpływie chwastów w grządkach, o szkodliwym wpływie opryskiwań na światowy
    ekosystem, albo niebezpieczeństwach uszkodzenia słuchu podczas operowania
    kosiarką;-)