  • 1. Data: 2009-01-01 00:06:18
    Temat: Re: Trwałość domów gotowych
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Grzegorz Brycki pisze:
    > Witam,
    >
    > Tzw. "domy gotowe wysokiej jakości" czyli ściany mają warstwy od zewnątrz:
    >
    > - tynk,
    > - styropian,
    > - OSB3 12mm,
    > - szkielet z KVH + wełna
    > - folia
    > - OSB3 12mm
    > - Płyta G-K

    Podsumowując dyskusję, w sumie nadal nic nie wiem. Mam dwie sprzeczne
    opinie: "jest dobrze, bo tak się robi / domki wytrzymują spokojnie 60 i
    więcej lat a były budowane w gorszej technologii" kontra "zgniją,
    zagrzybieją, bo domy się buduje z kamienia".

    Kropka... choinka, nikt nie zna nikogo kto mieszka za granicą w domu
    budowanym w podobnej technologii jakies 30-50 lat temu?

    Grzegorz Brycki

  • 2. Data: 2009-01-01 00:11:59
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 01 Jan 2009 01:06:18 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > Kropka... choinka, nikt nie zna nikogo kto mieszka za granicą w domu
    > budowanym w podobnej technologii jakies 30-50 lat temu?

    Moze spytaj na szkielet.com.pl?

    --
    best regards,
    scream