  • 21. Data: 2010-12-10 18:17:07
    Temat: Re: Trytytka buahahaaa
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:idt3cn$hh0$1@news.telbank.pl...

    > Mylisz się.. używałem usenetu w czasach gdy fora WWW jeszcze nie istniały
    > (przynajmniej w powszechnym użyciu) i dla mnie to zupełnie co innego. Inna
    > technologia i inna filozofia. Jeśli Ci wszystko jedno to przynajmniej nie
    > staraj się mi się wyjaśniać pojęć, których nie rozumiesz lub co do których
    > ci wszystko jedno jak je rozumiesz.

    Coś ci się pomerdało jak zwykle.
    Z netu korzystam od doku 1993 będąc jeszcze w Austrii. Ty wtedy jeszcze
    siusiałeś w pieluszki.
    Poczytaj coś o gopher albo lynx czy pierwszej przegladarce graficznej Mosaic
    z której korzystałem już w Polsce w 1994r a wyszukiwarką była Yahoo! W
    latach 1996-2000 byłem SysOpem krótkofalarskiego węzła pakiet radio który
    oprócz dystrybucji poczty i wymiany plików oraz dawał możliwość korzystania
    z zasobów internetowych poprzez bramki ampr.org. Już w 1996r. miałem swój
    własny adres IP oraz domenę w ampr.org.

    Marek

  • 22. Data: 2010-12-10 23:40:52
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Z netu korzystam od doku 1993 b d c jeszcze w Austrii. Ty wtedy jeszcze
    > siusia e w pieluszki.
    > Poczytaj co o gopher albo lynx czy pierwszej przegladarce graficznej Mosaic
    > z kt rej korzysta em ju w Polsce w 1994r a wyszukiwark by a Yahoo! W
    > latach 1996-2000 by em SysOpem kr tkofalarskiego w z a pakiet radio kt ry
    > opr cz dystrybucji poczty i wymiany plik w oraz dawa mo liwo korzystania
    > z zasob w internetowych poprzez bramki ampr.org. Ju w 1996r. mia em sw j
    > w asny adres IP oraz domen w ampr.org.

    i przez te 17 lat nie nauczyłeś się prawidłowego kodowania???

    pozdrawiam
    s_13

  • 23. Data: 2010-12-11 16:35:14
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    n.googlegroups.com...
> [...]
    > w asny adres IP oraz domen w ampr.org.

    >i przez te 17 lat nie nauczyłeś się prawidłowego kodowania???
    Piszę w sumie z czterech komputerów z czego nie na każdym ja rządzę :o
    Czasem ustawię ale np. synuś coś sobie robi po swojemu.

    pozdrawiam
    s_13

  • 24. Data: 2010-12-11 17:00:30
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tarnus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Piszę w sumie z czterech komputerów z czego nie na każdym ja rządzę :o
    Czasem ustawię ale np. synuś coś sobie i tak zrobi po swojemu.

    Marek

  • 25. Data: 2010-12-11 17:28:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Piszę w sumie z czterech komputerów z czego nie na każdym ja rządzę :o
    > Czasem ustawię ale np. synuś coś sobie i tak zrobi po swojemu.

    To załoz sobie na kazdym z tych kompów swojego użytkownika i nie bedzie
    problemu. Bo ostatnio bałagan wprowadzasz róznymi nickami itp.

    Kris

  • 26. Data: 2010-12-11 20:23:49
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    > To załoz sobie na kazdym z tych kompów swojego użytkownika i nie bedzie
    > problemu. Bo ostatnio bałagan wprowadzasz róznymi nickami itp.

    Z pewnych powodów nie mogę.

    Marek

  • 27. Data: 2010-12-12 10:23:45
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    cinews:ie0ccc$9be$1@news.onet.pl...

    > Z pewnych powod w nie mog .
    >
    > Marek

    to używaj groups.google
    chyba, że też masz powody...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 28. Data: 2010-12-12 10:56:17
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

    n.googlegroups.com...

    >i przez te 17 lat nie nauczyłeś się >prawidłowego kodowania???

    Jeszcze całkiem niedawno niedozwolone było pisanie z polskimi znakami, więc nie
    17 :)
    Ale skądże ty masz o tym wiedzieć...ważne że spełniłeś swoją misję i mnie
    pouczyłeś publicznie :)

    Marek

  • 29. Data: 2010-12-12 18:44:50
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 12 Gru, 11:56, "tarnus" <t...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "s_13" <s...@i...pl> napisa w wiadomo
    cinews:4d8f4f18-5d27-4105-a19f-8d00132ef473@i41g2000
    vbn.googlegroups.com...

    > Jeszcze ca kiem niedawno niedozwolone by o pisanie z polskimi znakami, wi c nie
    > 17 :)
    > Ale sk d e ty masz o tym wiedzie ...wa ne e spe ni e swoj misj i mnie
    > pouczy e publicznie :)
    >
    > Marek

    ale ni ch**a z tego nie trafiło do ciebie, panie najstarszy internauto
    w tym kraju,dalej jedziesz "krzaczkami"...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 30. Data: 2010-12-13 07:53:30
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>

    W dniu 2010-12-10 19:17, tarnus pisze:
    > U?ytkownik "shaman"<s...@p...wytnij.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Co? ci sie pomerda?o jak zwykle.
    > Z netu korzystam od doku 1993 bed?c jeszcze w Austrii. Ty wtedy jeszcze
    > siusia?e? w pieluszki.

    haha.. Odwracanie uwagi od faktów poprzez wycieczki osobiste? Zabrakło
    argumentów? To zawsze przyjemny moment w toku prowadzonego sporu :)

    > Poczytaj co? o gopher albo lynx czy pierwszej przegladarce graficznej Mosaic
    > z której korzysta?em ju? w Polsce w 1994r a wyszukiwark? by?a Yahoo! W
    > latach 1996-2000 by?em SysOpem krótkofalarskiego wez?a pakiet radio który
    > oprócz dystrybucji poczty i wymiany plików oraz dawa? mo?liwo?ae korzystania
    > z zasobów internetowych poprzez bramki ampr.org. Ju? w 1996r. mia?em swój
    > w?asny adres IP oraz domene w ampr.org.

    Wygląda na to, że mamy prawie takie samo doświadczenie. Z tym wyjątkiem,
    że po pierwsze ja nie byłem nigdy żadnym sysopem i po drugie zdążyłem
    się przez ten czas dowiedzieć co to jest offtopic na usenecie :)

    Dobrze wiesz, że przynajmniej w tytule powinieneś dodać znacznik 'OT:'
    Oczywiście nie przyznasz mi racji. I teraz już nawet wiadomo dlaczego.
    Najbardziej bolą głupie pomyłki na własnym poletku :) A potem jeden krok
    w kierunku pt: "idziemy w zaparte" i już okazuje się, że odwrotu nie ma.
    Tzn jest odwrót, ale potrzeba dużo więcej odwagi. Zbyt wiele - jak widać.

    PZDR
    Shaman