  • Data: 2016-01-29 23:17:08
    Temat: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 22:38:27 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2016-01-29 18:03, Budyń wrote:
    > [...]
    > Ja pierdolę, właśnie dowiedziałem się, że jestem niegodziwcem ponieważ
    > kupuję ziarno słonecznika w celu dokarmiania przydomowych ptaków. :-D

    nie martw sie - ja tez dokarmiam ptaki. Ale chodzi o proporcje. Jesli widze
    potrzebujacego czlowieka to najpierw pomogę jemu. Chodzi o to aby nie traktowac
    zwierzat lepiej niz ludzi.

    Natomiast zainteresuj sie srodowiskiem weterynarzy i tam podpytaj - powszechne staje
    sie substytutowanie uczuc różnych tam singli i bezdzietnych par i kierowanie ich na
    zwierzeta. Oni mowią na zwierzaki "córka", "synek" i własciwie mówią to całkiem
    powaznie (w sensie uczuc rodzicielskich)-kompletny odlot. I ten paragraf mówi również
    o tym.

    "Sonia 7-latnia bokserka- nasza córcia"
    http://www.psichloniak.fora.pl/opowiedz-o-sobie-i-sw
    oim-psiaku,1/sonia-7-latnia-bokserka-nasza-corcia,27
    2.html

    b.