    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 30 Jan 2016 04:56:14 -0800 (PST)
    <c...@g...com>
    <e...@g...com>
    <56abdbd2$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <56abeedc$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <56ac90ce$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    <56acacc7$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Trzeba natychmiast zamknąć granice...
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 13:30:01 UTC+1 użytkownik JDX napisał:
    > On 2016-01-30 11:52, Budyń wrote:
    > [...]
    > No i co z tego? Zmumifikowana była. Poza tym można znaleźć też takie
    > stwierdzenia: " Yet, when it was cut it was soft and almost normal in
    > consistency". "Almost", a jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach.

    znajdz inne przykłady na "almost normal in consistency" po 49latach bycia trupem.
    Najlepiej niekatolickie, bo tych troche jest. Wykaz ze to jest naturalne zjawisko.
    Trudno jest racjonalnie przeanalizowac fakty które zagrazaja własnym przekonaniom -
    trzeba otworzyc umysl i zdobyc sie na obiektywizm, stac cie na to?

    > Wiesz, wiara (w jakiegokolwiek boga) jakoś niezbyt idzie w parze z
    > intelektem... :-D W związku z tym nie ma jakichś mało myślących moherów.
    > Oni z założenia wszyscy są mało myślący.

    no wiec jako rasowy moher, człowiek wierzący proponuje ci dyskusje na jakis naukowy
    temat -tylko w celu obalenia tezy ze wierzyc moze tylko "ciemnota".
    Naprawde o czarnych dziurach nie chcesz? Dyfuzja pary przegrodach budowlanych?
    Wczesna historia polski? Albo wspolczesna?
    Udowodnij ze wierze bo jestem z ciemnogrodu.

    > Umiem. Ba, wiem nawet, że jest coś takiego jak wykres Nolana zwany też
    > podziałem dwuosiowym. I dlatego śmieszy mnie nazywanie lewactwa w stylu
    > PiS tudzież innych moherów prawicą. Prawica w Polsce to jest np. KNP.

    z punktu widzenia poglądów na etykę pis jest prawicowy, a gospodarke -socjalny.

    > Znaczy się co mnie uwiera?

    prawdziwa a nie rzekoma, dla kasy czy czegokolwiek innego, wiara. Próbujesz to
    sprowadzic ze prawdziwa wiare to maja co najwyzej ciemniaki, a jesli ktos jest
    inteligentny to co najwyzej udaje wiarę dla jakis korzysci.
    A tu figa, inteligencja, wiedza, mądrosc nie wykluczają prawdziwej wiary.

    b.