  • 121. Data: 2021-11-02 20:54:23
    Temat: Re: Tyle zysku co w pysku ! Nowe zasady rozliczania fotowoltaiki w 2022
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 2 November 2021 at 16:38:29 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    zbiornik przelewowy jest otwarty, aby wypuścil parę.

    miesiąc miał instalacje rozerwaną, a tak gdy woda w piecu zaczęła się gotować to
    wyrzucała się do zbiornika przelewowego a para waliła do kanału wentylacyjnego

    sealed under a partial vacuum. Inside the copper heatpipe is an inner wick lining
    that acts as a capillary material for a small amount of fluid.

    /broken-tubes-opt-bez-napisow-1024x768.jpg

    > Nie możesz zamknąć dyskusji, bo zadałem pytanie:
    > Jaka jest temperatura wrzenia wody?
    Heat pipy nie pękają, bo to rurka miedziana, w której nie występuje ciśnienie
    a jedynie parowanie w warunkach podciśnienia.
    to zdjęcie to fake

  • 122. Data: 2021-11-02 21:05:11
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Jasne że więcej sprzętu i światełkiem za numerem domu z 200 robi się u niektórych
    600 miesięcznie. Podstawowe sprzety są w domkach i mieszkaniach takie same i w takiej
    samej ilości.

    pompa z drenów, podajnik i wentylator pieca, pompy co, cwu, pompa cyrkulacji cwu,
    oświetlenie podwórka czy elewacji, wentylacja mechaniczna, przydomowy warsztat (w tym

    spawarka, kątówka), kosiarka elektryczna...

    to wszystko może występować w bloku a nie musi w domu, ale stawiam dolary przeciwko
    orzechom że jednak w statystycznym domu będzie przynajmniej połowa a w mieszkaniu
    może
    jedna czy góra dwie pozycje z listy

  • 123. Data: 2021-11-02 22:08:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-02 o 20:54, a a pisze:
> [...]
    > Heat pipy nie pękają, bo to rurka miedziana, w której nie występuje ciśnienie
    > a jedynie parowanie w warunkach podciśnienia.

    Fake to Ty jesteś.

    Słyszałeś, że "gdzieś dzwony biją, tylko nie wiesz w którym kościele".

    To, że kolektory z heat pipe nazywają się próżniowymi to nie oznacza, że
    wewnątrz heat pipe jest próżnia. Próżnia czy też duże podciśnienie
    znajduje się wewnątrz szklanej, podwójnej rury (rura w rurze) w której
    umieszczona jest heat pipe. Konstrukcja takiego kolektora umożliwia w
    każdej chwili wymianę każdego z elementów czy to heat pipe czy też rury
    próżniowej. Co ciekawsze odbywa się to praktycznie bez użycia narzędzi i
    bez rozszczelniania któregokolwiek z elementów.

    Natomiast heat pipe pękają, ale nie pękają latem, lecz zimą. Zatem ich
    pękanie nie ma nic wspólnego z przegrzewaniem i wzrostem wewnątrz
    miedzianej rury ciśnienia.

    Podpowiem Ci tylko, że jeden ze składników czynnika chłodzącego,
    znajdującego się wewnątrz heat pipe to monotlenek diwodoru.

    Póki co, nie odpowiedziałeś na moje pytanie:

    Jaka jest temperatura wrzenia wody?

  • 124. Data: 2021-11-02 22:52:04
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 2 November 2021 at 22:08:27 UTC+1, Uzytkownik wrote:
> [...]
    > znajdującego się wewnątrz heat pipe to monotlenek diwodoru.
    >
    > Póki co, nie odpowiedziałeś na moje pytanie:
    twoje zdjęcie to fake
    i każdy widzi, że rurka miedziana z wywiniętymi na zewnątrz pęknięciami to efekt
    sprężonej wody pod dużym cisnieniem

    Ale widzę, że kompletnie nie masz pojęcia w temacie.

    Przed laty mimc e zmonopolizowały w Europie rynek kolektorów solarnych, publikując
    swój certyfikat.
    I który producent go dostał, ten sprzedawał te przestarzałe i cięzkie kolektory
    sol;arne na dotacje i to byl wielki cymes

    Ale w tym samym czasie Chinczyk zacząl produkować ultranowoczesne kolektory oparte na
    heat pipach i termosach i tej technologii mimiec nie znal, ani nie certyfikowal

    I chinskie kolektory były lekkie, latwe w montażu i o 50% wiekszej sprawności bo heat
    pipe i okrągły termos mialy charakterysty ke dookólną i zbieraly promieniowanie
    podczerwqone z każdego kierunku, także odbite od dachu
    i cinskie innowacje byly 4-5 razy tansze,
    a powstawała fabryka starych rurowych kolektorów solarnych z wężownicą zamkniętą
    pomiędzy 2 warstwami szkla
    i prezes dostał 100 mln euro dotacji na fabryke
    i mówie mu, bo po co produkować przestarzały produkt, gdy cały świat kupuje heat pipe
    _ termosy, a on na to że ma certyfikat mimiecki i rynek zbytu na 10 lat
    i ten przestarzały złom zalał Polskę, Europę i budżet łunijny to dotowal miliardami
    euro

    Ale na szczęscie pojawili się importerzy z Chin i sprowadzili do Polski miliony
    kolektorów nowoczesnych, opartych na heat pipach + okrąlych, cienkościennych
    termosach

    No i fabryka złomu się zlikwidowała, bo te nowoczesne chinskie były tansze niz te
    przestarzale zlomy z dotacją

    I heat pipe nigdy nie pękał bo to rurka miedziana i ona nie pęka, ani w Polsce, ani
    na Antarktydzie.

    Ale nadeszły panele solarne, fotowoltaiczne i Chjinczyk produkował po 0,50$/W
    a chciał koszty obniżyc do 0,30$/w
    i znów się europejski monopol właczył, bo produkował 3 razy drożej w Europie i Polsce
    i znów komisarz lónijny chronił mimieckie biznesy i wprowadzil cla antydumpingowe na
    chinskie solary i Europa miala p0rzez 5 lat najdroższe solary na świecie , bo z clem
    100% na import
    I łónia ratowala przestarzała, malo wydajne fabryki solarów w Europie, Polsce, gdy
    cały cywilizowany świat kupowal panele chinskie bo wyższej sprawności i tansze.

    No i znów 100 fabryk solarów w mimcach , Polsce , Europie zostal;o zamknięte bo
    produkowaly drogo i o mniejszej sprawnosci, bo kupowaly tansze moduły fotowoltaiczne
    o niższej sprawności.

    I wtedy zrozumiałem, że Eureopa to ruina technologiczna i 3 świat
    i z każdym rokiem zacofanie technologiczne Europy wobec świata będzie się pogłębiało

    No ten trend jedynie przyspieszył.

    Dobre bo chinskie
    Kiepskie bo łónijne

    Zatem kolego, fake, fake, fake, aż się kurzy

    Heat pipy nigdy nie pękają

    Masz heat pipy od chłodzenia procka, wsadź do zamrażarki

  • 125. Data: 2021-11-03 21:28:58
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]

    /broken-tubes-opt-bez-napisow-1024x768.jpg

    Według Ciebie nie mają prawa pękać, a jednak pękają.

    Nie pękaj, znajdź kompletne zdjęcie całego heat pipu, którty według ciebie pęc

    Jak tobie też pęc, to daj zdjęcie
    \jak znasz kogoś, komu też pęc, to dołącz cudze zdjęcie
    aby zamknąć temat

    Aby rozerwać rurkę miedzianą ( heat pipe stoi u mnie pod ścianą)
    potrzeba sakramenckiego ciśnienia hydraulicznego,
    czyli trza rurkę przeciąć, aby podłączyć kompresor hydrauliczny, nie powietrzny,
    czyli pompę wody, oleju

    Jak rurka heat pipe będzie przecięta to wiadomo, że to fake,
    a jak nie przecięta, to znajdę autora, bo to zdjęcie to upload, czyli wiadomo od kogo
    bo jest adres IP i time stamp, czyli wiadomo kto i kiedy

  • 126. Data: 2021-11-03 22:15:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-11-03 o 21:28, a a pisze:
> [...]
    > a jak nie przecięta, to znajdę autora, bo to zdjęcie to upload, czyli wiadomo od
    kogo bo jest adres IP i time stamp, czyli wiadomo kto i kiedy

    Jak długo jeszcze będziesz pieprzył te głupoty?

    Problem z heat pipe polega na tym, że zamarza w nich czynnik, który
    cżesto składa się z niewielkiej ilości wody, która zamarza i tworzy się
    lód, który rozsadza rurki.

    Za dużo ich wymieniałem, aby dalej wdawać się z takim jak Ty ignorantem
    w dyskusje.

    Wybacz, ale przy takiej, twojej postawie to nigdy nie zdobędziesz wiedzy
    i na zawsze pozostaniesz niedouczonym przemądrzalcem.

    Przypominam Ci, że nadal nie odpowiedziałeś na moje pytanie:

    Jaka jest temperatura wrzenia wody?

    Nie odpowiesz na to pytanie to już nie licz na dalszą naszą polemikę. Wybacz, ale nie
    mam ochoty tracić czasu dla upartych nieuków.

  • 127. Data: 2021-11-03 22:27:54
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 3 November 2021 at 22:15:12 UTC+1, Uzytkownik wrote:

> [...]
    > Nie odpowiesz na to pytanie to już nie licz na dalszą naszą polemikę. Wybacz, ale
    nie mam ochoty tracić czasu dla upartych nieuków.
    Dosyć ględzenia
    Chinczyk wyprodukował 50 milionów heat pipów i mu nic nie penclo

    Tam klim at od mrozow -40C do upalow +40C
    i nie nie penclo

    Zatem zdjęcia calych heat pipow z nazwa producen ta
    i prześlę je do procenta do weryfikacji.

    Musi być zdjęcie całej heat pipy, bez przecięcia.
    Producent
    Kto stwierdził rozerwanie rurki miedzianej
    data, lokalizacja

    I koniec deluzji i ględzenia

    Konkrety na stół
    albo zamykam dyskusję

  • 128. Data: 2021-11-04 00:33:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 3 listopada 2021 o 22:27:55 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    >
    > Musi być zdjęcie całej heat pipy, bez przecięcia.
    > Producent
    > Kto stwierdził rozerwanie rurki miedzianej

    Za cienki jesteś żeby tutaj zamknąć dyskusje.

  • 129. Data: 2021-11-04 10:20:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Americans are paying more for food, building materials, used cars, household products
    and furniture:
    www.bbc.com/news/business-59152804

    -----

  • 130. Data: 2021-11-04 10:23:05
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 4 November 2021 at 00:33:46 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    ale nie mam ochoty tracić czasu dla upartych nieuków.

    > Za cienki jesteś żeby tutaj zamknąć dyskusje.
    Nie hodzi o to czy ktgo cienki czy gruby
    Ale po co wtrącać kolektory do grzania wody, gdy wątek dotyczy fotowoltaiki.

    Co mniej obchodzi, że Zenek mial problemy z heat pipami, gdy milion Zenków na świecie
    problemów nie miało.

    Kolektory solarne oparte na heat pipach i termosach to była bardzo innowacyjna
    technologia, pochodząca z Chin w porównaniu z przestarzałymi karolyferami z mimiec
    Heat pipy + termosy były lekkie, bardzo wydajne i latwe do montażu, gdyż nie wymagały
    ingerencji w obieg wody/glikolu

    Zenek wkleja zdjęcie niekompletnych heat pipów, samych koncówek, a heat pipe ma
    dlugość 1metr i więcej

    Czy Zenek reklamowal heat pipy u producenta, importera >?

    I co odpowiedzial producent, importer ?

    Gwarancja na heat pipy jest dożywotnia./
    Jedyne co się wymieniało to termosy, gdy zostały zamocowane wadliwie i naprężenia
    wywolywały ich pękanie.
    Ale wymiana też była prosta i nie wymagala rozłączania instalacji, wypompowania
    glikolu

    Niech Zenek znajdzie w internecie inne zdjęcia pęknietych miedzianych heat pipów