    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: U Was też Armagedon?
    From: XL <i...@g...pl>
    <58c7ebdc$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <58c98174$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <58c99b06$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <58cacdd4$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <58caf745$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
    <58d39d6a$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <58d41140$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <58d9061c$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    <58d95687$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <58db5cae$0$650$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 29 Mar 2017 07:46:21 GMT

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Tylko tym którzy żyją w błędnym przekonaniu że mogą wpuszczać na
    > "swój" tylko tych których chcą, albo wręcz - nikogo.

    > "Też mam prąd, wodę i kanalizację - ale na pewno nie ma tak, żeby mi bez
    > mego pozwolenia firmy komunalne weszły na posesję i wycinali co chcą, więc
    > nie tragizuj"..;-)

    Oczywiście! I powtarzam pytanie: co ma do tego Policja? Ma aresztować firmę
    komunalną? - jej pracownika wykonującego obowiązki? - czy
    właściciela(osobę, gminę, państwo)?
    Jeśli FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA (bo o tym przypadku mowa) aktualnie
    buszuje w Twym drzewostanie podczas Twej obecności, to sam jesteś w stanie
    zatrzymać jej działania - bo raczej nie przewiduję, aby pracownicy wdawali
    się w bójkę z Tobą. Wystarczy np. Twój telefon do właściciela firmy.
    Jeśli natomiast FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA (bo wciąż o tym przypadku
    mowa) wycięła drzewa pod Twą nieobecność, tym bardziej Policja niczego tu
    nie zrobi, bo żtp. jest po ptokach.
    W obu powyższych przypadkach sprawca jest znany i jedyna droga dochodzenia
    swych praw i ustalenia ewentualnej! winy FIRMY to droga sądowa.

    Jedyne przypadki, kiedy FIRMA KOMUNALNA/ENERGETYCZNA może bez pytania i
    natychmiast wkroczyć na posesję to przypadki bezpośredniego zagrożenia
    życia i mienia, przy czym oczywiste jest, że tych przypadków cytowane przez
    Ciebie moje zdanie nie dotyczy.

    I miło, że w końcu zacząłeś "po trosze rozumieć zachowanie Policji" :-)

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.