  • Data: 2017-08-22 10:53:45
    Temat: Re: UPS-a wsadzić w ścianę czy może nie?
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-22 o 10:35, Lisciasty pisze:
    > wisi komputer i monitor. Czy ktoś kojarzy takiego klamota, którego
    > możnaby częściowo wsadzić w ścianę? Albo jakiegoś płaskiego,
    > coby go powiesić u powały aby nie zawadzał?
    Nie wiem co masz na myśli pisząc "wsadzić w ścianę", ale UPS musi mieć
    chłodzenie, gdyż za wysoka temperatura baterii to szybka śmierć
    akumulatorów. Generalnie są wersje "biurkowe" i rackowe, te drugie
    zazwyczaj droższe gdyż dedykowane niby do rozwiązań serwerowych.
    Zakładam, że nie masz szafy rackowej, więc nie chcesz rackowego, tylko
    biurkowy. Zamontuj w garażu pod sufitem solidną półkę i tam go postaw.

    Maciek