  • Data: 2017-08-22 10:35:59
    Temat: UPS-a wsadzić w ścianę czy może nie?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnie skoki zasilania spowodowały destrukcję partycji systemowej
    w komputerze towarzyszki żony i chyba będziem musieli kupić jakiegoś
    UPS-a. Z początku myślałem nad takim klasycznym pod biurkiem,
    ale dziś wpadłem na pomysł aby wmontować jakiegoś klamota obok
    rozdzielnicy w garażu i zasilić tylko potrzebny obwód, na którym
    wisi komputer i monitor. Czy ktoś kojarzy takiego klamota, którego
    możnaby częściowo wsadzić w ścianę? Albo jakiegoś płaskiego,
    coby go powiesić u powały aby nie zawadzał?
    Estetyka nie ma większego znaczenia, chodzi mi o niezawodność
    i ewentualnie możliwość wymiany akumulatora, jak zdechnie kiedyś tam.
    W życiu nie miałem UPS-a i nie mam kompletnie pojęcia :/

    L.