  • 11. Data: 2011-11-08 21:19:36
    Temat: Re: Ubezpieczenie budowy
    Od: adamw2 <a...@w...pl>

    > Wiele to robi. Ubezpiecza się budowę *jeśli* to ciągle budowa. A poza tym
    ubezpieczają na słowo honoru że dom w
    > ogóle jest. Nikt nic nie sprawdza.

    He, he, zgadza się wiele tak robi, bo są żądni pieniędzy.
    Dopiero jak przyjdzie do szkody, to żadne nie wypłaci Ci kasy. Poczytaj OWU

    Adam

  • 12. Data: 2011-11-08 21:27:20
    Od: adamw2 <a...@w...pl>

    > Ofert nie udało mi się jeszcze porównać.

    Polecam słowa Roberta G
    "radzę wgryźć się i pięć razy na głos przeczytać powoli warunki tego
    ubezpieczenia"

    W moim sąsiedztwie jest sklepik w rozbudowie, ubezpieczony od kradzieży
    i innych nieszczęść. Pieniądze za polisę wzięli, a po włamaniu
    powiedzieli - okna były za słabe - i nic gościu nie dostał.

    Ja sobie wybiłem z głowy ubezpieczenie budynku.

    Adam