  • 21. Data: 2014-06-04 00:26:22
    Temat: Re: Ubezpieczenie domu - ile płacicie ?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.14 23:01, Ikselka pisze:

    > Nie od państwa, tylko od URZĘDNIKA, który na terenach zalewowych wydał
    > pozwolenie na budowę. Od razu sytuacja by się wyklarowała, znikłaby
    > niekompetencj urzędników, kiedy musieliby ponosić konsekwencje błędnych
    > decyzji.

    Niestety, urzędnik wydaje decyzje w imieniu państwa i to państwo jest stroną
    w takich przypadkach, nie urzędnik. Ten za swoje błędne decyzje nie ponosi
    odpowiedzialności finansowej. A przynajmniej nie ponosił do niedawna.
    W 2011 roku weszła w życie ustawa o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy
    publicznych za rażące naruszenie prawa. Przewiduje ona możliwość obciążenia
    urzędnika odszkodowaniem za błędy, ale nie może ono przekraczać kwoty
    12-krotności jego miesięcznego wynagrodzenia. Ustawa ma zastosowanie do działań
    i zaniechań, które nastąpiły po 17 maja 2011, czyli po wejściu w życie
    wspomnianej ustawy.

    --
    collie

  • 22. Data: 2014-06-04 15:26:13
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    collie <c...@v...pl> napisał(a):

    >Ty pewnie na imię masz Mały? Mały Kogutek? A z kompleksów rodzi się agresja.

    Zostaw go, on ma uczulenie na temat poprawnego pisania na grupe, poniewaz juz od
    dluzszego czasu
    sam nie potrafi tego prawidlowo robic, a konfiguracja czytnika go przerasta.

  • 23. Data: 2014-06-04 15:56:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 15:26:13 UTC+2 użytkownik Przesmiewca napisał:

    > Zostaw go, on ma uczulenie na temat poprawnego pisania na grupe, poniewaz juz >od
    dluzszego czasu sam nie potrafi tego prawidlowo robic, a konfiguracja >czytnika go
    przerasta.

    Nie żebym bronił Kogutka ale jak taki inteligentny jesteś to powinieneś zauważyć że
    Kogutek korzysta z gogle groups i tam za bardzo nie ma możliwości konfiguracji;)
    A z "programowych" czytników nie każdy chce/może korzystać.

  • 24. Data: 2014-06-04 16:12:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Jun 2014 06:56:06 -0700 osobnik zwany Kris napisał:

> [...]
    > zauważyć że Kogutek korzysta z gogle groups i tam za bardzo nie ma
    > możliwości konfiguracji;) A z "programowych" czytników nie każdy

    ale to jest jego problem, ze nie chce. I jeszcze się tym szczyci.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2014-06-04 16:35:23
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 4 czerwca 2014 16:12:36 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jaki mój problem? Nie ma obowiązku czytania.

  • 26. Data: 2014-06-04 17:40:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 04 Jun 2014 00:26:22 +0200, collie napisał(a):

    > Niestety, urzędnik wydaje decyzje w imieniu państwa i to państwo jest stroną
    > w takich przypadkach

    Jeli już, to gmina. Urzędnik jest gminny.

  • 27. Data: 2014-06-04 20:01:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 04 Jun 2014 07:35:23 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jaki mój problem? Nie ma obowiązku czytania.

    ani tym bardziej pisania.

  • 28. Data: 2014-06-04 20:01:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    powiatowy

  • 29. Data: 2014-06-04 22:13:11
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.06.14 20:01, masti pisze:

    > powiatowy

    Wojewódzki też się zdarza. Choćby Kuba ;-)

    --
    collie

  • 30. Data: 2014-06-04 23:24:51
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    > Nie żebym bronił Kogutka ale jak taki inteligentny jesteś to
    > powinieneś zauważyć że Kogutek korzysta z gogle groups i tam za
    > bardzo nie ma możliwości konfiguracji;)

    A jebał go pies jak to będzie robił, ma pisać zgodnie z Netykietą

    P.S.
    "jebanie" zgodne nie jest

    --
    Big Jack