  • Data: 2009-12-02 18:26:08
    Temat: Re: Układanie paneli podłogowych
    Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:26ec25d9-edef-481f-996c-b8d014c4d5ab@g27g2000yq
    n.googlegroups.com...
    Witam mam kupione panele podłogowe laminowane, chcialbym je polozyc
    ale nie wiem jak

    Bede kierowal sie tym filmem :

    Ogólnie dobrze, dodałbym tylko, żeby wymieszać panele z różnych paczek. Mogą
    mieć różne odcienie i wyjdzie Ci jaśniejsze pole przy drzwiach :) Używałem
    "zielonych płyt" i paneli piankowych (cieńsze) na podkład. Oba dobre. Jeśli
    mieszkasz w bloku, nie widzę sensu układania folii. I nie układaj całego
    podkładu na raz, lepiej etapami, żeby nie wygniatać już ułożonego.
    Najtrudniejsze jest ułożenie drugiego rzędu, przy dobijaniu, pierwszy się
    rozchodzi :) Najważniejsze: przeczytaj instrukcję na panelach! A i,
    niezapomnij kwiatka postawić na końcu :)
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)