  • Data: 2021-09-22 19:30:24
    Temat: Re: Upłynnienie gruntu rodzimego
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2021 o 19:14 a a <m...@g...com> pisze:

    > jak jest glina to bez drenażu będzie woda stała, gdy podjazd nie jest
    > stromy

    "koparkowy" zrobił spadek na podjeździe w gruncie rodzimym - jakieś 15cm
    na 17m. Tyle tylko, że ten spadek się "niczym" nie kończy - nie ma tam
    żadnego odpływu w kierunku granicy działki. Tam na grundzie rodzimym jest
    podbudowa z zagęszczonego pisaku na której stoją zabetonowane obrzeża. Za
    podjazdem od strony wjazdu mam ogródek. Docelowy poziom podjazdu jest +5
    cm do poziomu ogródka.
    Nikt z sąsiadów nie ceregielił się tak z podjazdem. Jak zobaczyli włókninę
    i kruszywo zamiast piachu kopanego to się pukali w głowę. Mam jeszcze
    nadzieję, że to obeschnie...
    Największe "bagno" mam teraz na końcu podjazdu - tam gdzie jest
    najgłębiej. Mogę tam doraźnie zrobić studnie i wypompowac wodę, tylko co
    później?

    TG