  • Data: 2018-11-02 09:15:15
    Temat: Re: Uszczelnienie szkieletu na płycie
    Od: Tomasz <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-01 o 20:39, Uzytkownik pisze:

    > Klej poliuretanowy np.
    > https://www.castorama.pl/produkty/wykonczenie/drewno
    -i-drewnopodobne/akcesoria-do-podlog-drewnianych/kle
    je/klej-poliuretanowy-soudal-66a-750-ml.html

    > Klej ten wiąże pod wpływem wilgoci z powietrza, a podczas
    > wiązania puchnie i wypełnia idealnie wszelkie szczeliny.
    > Tworzy twardą, ale jednocześnie elastyczną spoinę.
    >
    > Są też dostępne w kartuszach do pistoletów.

    Dzięki za wskazanie konkretnego kleju, myślę że właśnie ten
    użyję. Proszę jedynie o poradę jak taki klej zaaplikować na
    już istniejące połączenie.
    Rzucony na beton pasek papy ma szerokość ok 20 cm a belki na
    nim leżące mają 15 cm. Po obu stronach ściany wystaje pasek
    papy. Wydaje mi się że ten klej to należałoby wciskać i
    pomiędzy papę i beton a również pomiędzy papę i belkę.
    Ten skrawek papy wystający poza obrys belki będzie
    przeszkadzał w zakitowaniu całego połączenia.
    Myślałem aby najpierw ściąć pasek papy na równi z krawędzią
    belki i dopiero cale złącze mazać klejem.
    Poradźcie jak to zrobić.
    --
    Tomasz