    From: "Maria" <1...@1...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Uszczelnienie w związku z zapachem
    Date: Fri, 1 Feb 2013 23:24:25 +0100

    > Bardzo proszę o rady sprawdzone i do zrobienia we własnym zakresie.

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Nie znam się na tym, dlatego dopytuję:
    1) Wstrzyknij w szpary piane montazowa nisko-rozprezna.
    2) Silikon z tuby pomógł.
    3) Twarda welna mineralna jako wypelniacz i na wierz mozna dac gips.
    4) Pianka niskoprężna.
    Rozumiem, że 1) i 4) to jest to samo. Czym ją się wstrzykuje?
    Czy w zestawie jest jakiś dozownik/strzykawka? I czy rzeczywiście
    jest taka niebezpieczna w razie pożaru?
    Nie wiem jak zastosować do takich szpar _twardą_ wełnę, ale może
    ona tylko z nazwy jest _twarda_?. Z położeniem gipsu na wierz chyba
    miałabym kłopot, a ponadto wydaje mi się, że gips się łatwo wykrusza,
    ale może się mylę.
    Widziałam kiedyś jak hydraulik uszczelniał silikonem (chyba z tuby)
    umywalkę przy ścianie. Nie wiem czy nadawałby się do większych szpar.

    Okna mam rzeczywiscie szczelne, ale czy to zasysanie byłoby przez
    wywietrzniki czy tymi szparami?. Bo jeśli wywietrznikami, to chyba
    nie będzie na to rady.

    I na koniec:
    > Telefon: 997 lub 112 ...
    Facet powodował wielokrotnie przyjazd straży pożarnej, bo pijany zostawiał
    garnek na gazie. Nigdy nawet mandatu nie zapłacił. Podobno ma byłych
    kolegów ...
    W miarę jak się starzeje zaczął robić i inne rzeczy powodujące smród.
    Telewizja pokazuje co jakiś czas różnych uciążliwych lokatorów i nie ma
    na to rady.
    W tym kraju wszystkich chroni prawo, tylko nie porządnych ludzi. :-(.
    Ale zostawmy ten temat. Chcę się odseparować od tego smrodu, na razie
    chociaż tyle.

    Pozdrawiam
    Maria