  • Data: 2013-02-04 08:55:17
    Temat: Re: Uszczelnienie w związku z zapachem
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-01 23:24, Maria pisze:

    > Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    >
    > Nie znam się na tym, dlatego dopytuję:
    > 1) Wstrzyknij w szpary piane montazowa nisko-rozprezna.
    > 2) Silikon z tuby pomógł.
    > 3) Twarda welna mineralna jako wypelniacz i na wierz mozna dac gips.
    > 4) Pianka niskoprężna.
    > Rozumiem, że 1) i 4) to jest to samo. Czym ją się wstrzykuje?
    > Czy w zestawie jest jakiś dozownik/strzykawka? I czy rzeczywiście
    > jest taka niebezpieczna w razie pożaru?

    To jest spray, z główką z długą rurką - psikasz jak pianką do golenia.
    Pojemnik przed użyciem wstrząsnąć i trzymać zaworem w dół.
    2 uwagi:
    1. Ta pianka zwiększa objętość ok. dwukrotnie i "rośnie" wolniej od
    piaki do golenia - weź to pod uwagę przy psikaniu

    2. Pianka bardzo brudzi i ciężko ją usunąć ze wszystkiego, zwłaszcza
    ubrań. Ze skóry także słabo.

    CO do pożaru - nie wiem, czemu miałaby być tak strasznie niebezpieczna -
    jest palna, ale bez przesady, poza tym teraz montują tak wszystkie okna,
    drzwi itp - więc nie dajmy się zwariować.

    Paweł