  • Data: 2019-12-01 16:59:58
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Nie są to markowe towary, bo sieci nie sprzedają narzędzi dla
    > profesjonalistów, ma być rozsądny stosunek ceny do jakości.
    > Jedna sztuka to nie jest problem, markowe rzeczy też się psują.
    >
    > Jeśli chodzi o sprawdzanie, to nie masz racji, czasy Lider Szajsa
    > minęły, każda sieć ma komórkę od kontroli i wyrywkowo sprawdzają
    > jakość. Ponadto przy zamawianiu jest tworzona specyfikacja jakie
    > wymagania ma spełniać ten towar i na tym etapie też jest
    > weryfikacja.
    >
    > Nie bronię marketów, ale mam pewną orientację w tym temacie.

    Znam osobę która pracuje zawodowo na narzedziach z lidla takich jak
    roznego rodzaju wkretarki i bardzo sobe chwali.
    Wkretarka za 100zł bije wszystko to co mozna za 200-250 kupic w marketach
    budowlanych.
    Pewnie jakies hitachi czy coś innego za 500-1000 byłoby lepsze ale z
    pewnoscia stosunek cena - jakosc jest ok.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki