  • Data: 2019-11-15 09:54:52
    Temat: Re: W Biedrze promo na (elektro)narzędzia
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jaka jakość, przecież oni nie sprzedają markowych towarów
    > tylko byle jaką chińszczyznę. Tam nikt nie sprawdza czy działa tylko
    > w kontener i do sklepu.

    Nie są to markowe towary, bo sieci nie sprzedają narzędzi dla
    profesjonalistów, ma być rozsądny stosunek ceny do jakości.
    Jedna sztuka to nie jest problem, markowe rzeczy też się psują.

    Jeśli chodzi o sprawdzanie, to nie masz racji, czasy Lider Szajsa
    minęły, każda sieć ma komórkę od kontroli i wyrywkowo sprawdzają jakość.
    Ponadto przy zamawianiu jest tworzona specyfikacja jakie wymagania ma
    spełniać ten towar i na tym etapie też jest weryfikacja.

    Nie bronię marketów, ale mam pewną orientację w tym temacie.