  • Data: 2017-11-08 13:43:39
    Temat: Re: WM ,mam szkic i pytania (potrzebuję na wczoraj)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 8 listopada 2017 13:33:37 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > No, a jakby jednak zrobić tak, jak twórca wątku sugerował, czyli nawiew
    > robić gdzieś przy podłodze, wywiew w suficie? To wtedy chyba osiągamy
    > ten sam efekt, na moją logikę, co nawiew w suficie i przesmyk dla
    > wentylacji pod drzwiami (pomijając już fakt, że większość drzwi np. u
    > mnie jest zwykle otwarta, więc nie wymuszam przepływu dołem drzwi, a
    > raczej całym otworem drzwiowym).

    Nie wiem czemu ma służyć taka konstrukcja wbrew zdrowemu rozsądkowi,
    żadnych zalet czegoś takiego nie widzę. Jakbym u siebie miał
    wywiewy w każdym pomieszczeniu to bym miał 1/3 instalacji więcej,
    zbędny koszt i komplikacja. Wywiew w czystym pomieszczeniu może powodować
    zaciąganie kurzu z korytarza lub smrodku z kibelka. Chyba że są jakieś
    tajemnicze korzyści z takiego kombinowania, a ja ich nie widzę...

    L.