  • Data: 2017-11-08 13:48:07
    Temat: Re: WM ,mam szkic i pytania (potrzebuję na wczoraj)
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-08 o 13:43, Lisciasty pisze:

    > Nie wiem czemu ma służyć taka konstrukcja wbrew zdrowemu rozsądkowi,
    > żadnych zalet czegoś takiego nie widzę. Jakbym u siebie miał
    > wywiewy w każdym pomieszczeniu to bym miał 1/3 instalacji więcej,
    > zbędny koszt i komplikacja. Wywiew w czystym pomieszczeniu może powodować
    > zaciąganie kurzu z korytarza lub smrodku z kibelka. Chyba że są jakieś
    > tajemnicze korzyści z takiego kombinowania, a ja ich nie widzę...

    Są według mnie na przykład takie, że jak zależy Ci na izolacji
    akustycznej pomieszczeń, to podcięcie w drzwiach, czy też kratki w nich
    powodują spore przedostawanie się dźwięków do sąsiadujących pomieszczeń.
    Rezygnując z tego, możesz zrobić względnie szczelne drzwi, a wentylacja
    będzie i tak zachowana.
    Nie wiem, nie byłem w żaden sposób "uczowny" w kwestiach wentylacyjnych,
    ale wydaje mi się, że jeżeli każde pomieszczenie ma taki nawiew/wywiew,
    to wywiew z czystego pomieszczenia raczej nie powinien zaciągać zapachów
    np. z kibelka, bo kibelek ma swój wywiew. Co więcej, w pomieszczeniach
    "brudnych" przecież ta wentylacja powinna być większa, więc tamtejszy
    wywiew "ciągnie" mocniej niż wywiew w pomieszczeniu czystym, a co za tym
    idzie, też to powinno uniemożliwiać przedostawanie się brzydkich
    zapachów w niepożądane miejsca.

    Pzdr
    --
    /__/_* /