    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wanna a otwór rewizyjny
    Date: Sat, 26 Dec 2009 21:23:07 +0100

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hh5p2j$q66$1@news.dialog.net.pl...

    > Witam.
    > Mam wannę, do której bateria + wprowadzenie wody jest na jej środku.Na
    > środku dłuższego boku przylegającego do ściany frontowej.
    > Bateria ma być nawannowa.Nie mam pojęcia, jak zakombinować z dostępem do
    > tych wszystkich maneli- wsadzenie łappod wannę i do góry jest jednak
    > niemozliwe.
    > Może ktoś z was ma jakiś ciekawy pomysł?
    > Myślałem już o otworze w ścianie prostopadłej do długiego boku wanny,żeby
    > dostać sie tam z sąsiedniego pokoju..ale to jest i tak ponad metr do
    > baterii..
> [...]

    A po co Ci dam dojście ?
    Trzeba tak wykonać podłączenie, aby nie było potrzeby się tam dostawać przez
    najbliższe 20 lat. W tym okresie i tak zdążysz zniszczyć wannę i będzie ona
    wymagała wymiany.
    Jeżeli jednak usilnie chcesz mieć tam dostęp to kup pod wannę styropianową
    podstawę. Okafelkuj i wstaw wannę do środka, klejąc jej brzegi silikonem. W
    razie konieczności dostania się do przyłączy czy do syfonu po prostu
    podnosisz wannę do góry oczywiście po wcześniejszym odcięciu silikonu na
    rancie wanny. Takie podstawy pod wanny mają dodatkową zaletę - zapobiegają
    szybkiemu wychładzaniu się wody. Coś dla ludzi lubiących wylegiwać się w
    ciepłej wodzie w wannie.