eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWarunki zabudowy -- wezwanie do uzupełnienia wniosku › Re: Warunki zabudowy -- wezwanie do uzupełnienia wniosku
  • Data: 2014-10-31 08:25:08
    Temat: Re: Warunki zabudowy -- wezwanie do uzupełnienia wniosku
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 30 Oct 2014 21:35:20 +0100, Pete

    > Niech mnie mądrzejsi poprawią, ale mniesiewydajiiii,
    > że to co masz, to skrzynka.
    > A urzędowi zapewne chodzi nie o przyłączenie działki do prądu
    > ale o możliwość przyłączenia budynku na tej działce,
    > który mógłby tu stać.

    Mam skrzynkę, mam licznik, mam umowę na dostawę min. 10kW i mam podłączony
    ten prąd do domku "na kurzej łapce", który ma służyć jako meta dla
    wszelakich ekip budowlanych podczas budowy domu właściwego.

    > A to, to z urzędniczego punktu widzenia dwie różne sprawy.

    Patrzyłem sobie na ustawę i nie widzę aby taka różnica była wykazana.

    > Domyślam się że pewnie chodzi im o 'WARUNKI' dla przyszłego domu.

    No to warunki są takie, że mam już zapewnioną, nawet podłączoną i aktywną
    linię 10kW.

    --
    Pozdor Myjk