    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wąska działka i jej warunki zabudowy
    Date: Thu, 28 Aug 2014 09:42:16 +0200

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:17kef8e0go9a9$.98cs0owiyzvf$.dlg@40tude.net...
    > Cześć,
    >
    > Trafiłem na ogłoszenie z dość dziwną działką i mam nadzieję, że mi
    > rozjaśnicie jej warunki zabudowy...
    >
    > Działka jest miejska i posiada WZ wydane na gminę. Ma dość nietypowe
    > wymiary: ok. 10x50m, czyli ekstremalnie nieustawna. Leży na obszarze,
    > gdzie
    > nadal nie ma ustalonego MPZP. Dostęp z ulicy od węższej strony.
    >
    > Mamy XXI w. i mogłem sobie pobrać PDF-a z WZ, więc czytam z ciekawości jak
    > rozwiązali zabudowę takiej działki. I nie ma tam ani słowa o odstępie
> [...]

    Mogę tylko doradzić że jeśli WZ narzucają jakieś nierozsądne warunki to
    można je zaskarżyć do SKO.
    Kumplowi nie chcieli wogóle WZ wydać i jak zaskarżył (wcześniej zarządał
    listę wydanych WZ przez ten urząd) to się okazało że urząd wydawał WZ jak mu
    siępodoba tzn że pewnym osobom wydawał a innym odmawiał wg widzimisię
    urzędnika. Wiem że trochę nie na temat ale może warto będzie w ostatecznym
    razie zaskarżyć WZ choćby z tą kalenicą...