eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWąż do udrażniania rur › Re: Wąż do udrażniania rur
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.c130-113.icpne
    t.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wąż do udrażniania rur
    Date: Tue, 8 Aug 2023 12:26:31 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <uat535$c69$2$Cav@news.chmurka.net>
    References: <uaqnqa$nn6$1$Cav@news.chmurka.net> <uaqrr9$2sevf$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <uasklj$5b3$2$Cav@news.chmurka.net> <uat2cc$3beud$3@dont-email.me>
    <uat2mm$c6a$1$Cav@news.chmurka.net> <uat3c2$3beud$7@dont-email.me>
    <uat3ve$c6a$4$Cav@news.chmurka.net> <uat4do$3beud$9@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: c130-113.icpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 8 Aug 2023 10:23:34 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="c130-113.icpnet.pl:85.221.130.113";
    logging-data="12489";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.13.0
    Cancel-Lock: sha1:1F9igQ4ypEpAIO+06DuLzqWj9qY=
    sha256:wd7U5dK0P7nBXZsFjt1vrenHXi+/wRfr10GouDJ7iaI=
    sha1:r4e35149NHIKuKjdfgIfw7eTBb8=
    sha256:eFkemSnC5DkWUUYjgu52HVc0xe+VxRklWSXbU2X8Qao=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <uat4do$3beud$9@dont-email.me>
    X-Antivirus: Avast (VPS 230807-16, 7.8.2023), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:591696
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-08-2023 o 12:12, heby pisze:
    > On 08/08/2023 12:07, Cavallino wrote:
    >>>> Nie kupuję tego typu sprzętu z lidla, od kiedy musiałem wyrzucić
    >>>> prawie dobry wypiekacz do chleba, bo brakowało jakiejś części.
    >>> Dziwne. Nie dość, że serwer Lidla wysłał mi kiedyś brakującą część od
    >>> urządzenia, to jeszcze przeprosił i zrobiłto za darmo.
    >> Po gwarancji?
    >
    > Po gwarancji zorientowałeś się, że brakuje jakiejś części?

    Nie brakuje, tylko się zepsuła.
    "nie było" w sensie "nie dało rady kupić poza serwisem Lidla".

    >
    >>> Nastepnym razem przeczytaj instrukcję, opinie i regulamin.
    >> Po co?
    >
    > Bo jest tam numer telefonu do serwisu i warunki.

    Dzwoniłem.
    Sposób naprawy nie miał ekonomicznego sensu.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1