  • Data: 2016-03-30 10:05:16
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-30 o 09:04, Uzytkownik pisze:

    > Co się tak przejmujesz kilkoma krajami, skoro mieszkamy w Polsce?

    Troche historii pozwala mi wnioskowac, ze to niewiele znaczy.

    > Czemu Cię nie złości fakt, że w niektórych krajach zakazują spożywania
    > wieprzowiny, a w innych krajach wołowinę uważają za świętą?

    Dlatego, ze nie jestem wieprzowina?

    > Ale niech PIS się nie chwali, że uzyskał poparcie większości Polaków, bo
    > 19% to nie jest większość.

    Na tym polega demokracja. Nie glosuja to nikt nie wie co mysla.

    > No popatrz a jak piszę o szerzeniu głupot przez czarnych to się
    > obrażasz, a sam uważasz, że szerzą głupoty :)

    Gdzie tak napisalem?

    > Skoro uważasz, że nie szerzą głupot to dlaczego się nie zgadzasz z tym
    > co głoszą?
    > Oj Maniuś, Maniuś Ty stary demagogu :)

    Ale z czym sie nie zgadzam? To Ty sobie wymysliles jakies
    zwierzchnictwo, nie ja. Ja mam wolna wole, mysle i robie co chce.

    Pozdro.. TK