  • Data: 2016-03-30 10:10:10
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-29 o 23:59, JDX pisze:

    > Wiesz, przymusowa katolicyzacja to też proces. Zaczyna się od ,,dupereli"
    > typu krzyż w Sejmie, a skończy się np. na przymusowych modłach co rano. :-D

    Jakies przyklady?

    > Pierwszy się do nich cofnąłeś próbując tłumaczyć, że przymusowej
    > katolicyzacji już nie będzie ponieważ było na nią wystarczająco dużo
    > czasu od chrztu Polski.

    O matko i corko.
    Byly czasy i to nie takie odlegle, kiedy kosciol katolicki w Polsce mial
    o wiele lepsza pozycje niz teraz. Nikomu nie przychodzilo do glowy zeby
    kogos do czegos zmuszac. Bylo wrecz odwrotnie. Milicjanci wieczorami
    chrzcili swoje dzieci. Przychodzili sami i nikt ich do tego nie zmuszal.
    Nie ma zadnych racjonalnych przeslanek by podejrzewac, ze w przyszlosci
    cos sie zmieni.

    TK