  • Data: 2016-03-30 16:00:28
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-30 o 15:09, Maniek4 pisze:

    > Tak udowodniles... Cos tam sobie napewno.
    > Ja wymiekam. Dyskusja traci kompletnie sens. Ja o miesie, Ty o armatach.
    > Czy jaki kolwiek ksiadz chce oficjalnie, lub ma prawna mozliwosc
    > adoptowania dzieci? Mowimy o stanie prawnym istniejacym dzis, a nie o
    > dewiacjach. No litosci.

    Litości. Po co te bzdurne porównania? Po co księdzu adoptowane dzieci,
    skoro ma do nich dostęp w inny sposób, a przy tym jest jeszcze chroniony
    przez fanatyków, którzy nie wierzą w jego winę oraz zwierzchników,
    którzy zatajają takie zboczenia?

    > Normy prawne cywilizowanych krajow.

    Ktoś tam, gdzieś tam ....
    Gdzieś słyszałeś, że dzwonią w Kościele, ale nie wiesz w którym i czy w
    ogóle w kościele

    > Ryszard Kalisz koszulka "jestem gejem"

    Wow i on jest gejem? :)

    > Jak czesto spotykasz sie z fanatycznym islamista z przypieta bomba do
    > pasa?

    Co ma piernik do wiatraka?