    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c66c3fa$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5c68616d$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <5c69cfdd$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c6a6a56$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 18 Feb 2019 20:10:08 +0100

    W dniu 2019-02-18 o 16:16, Budyń pisze:
    > jesli jest to antykoncepcja nie zabijajaca ludzi - to nie-katolicy niech sobie
    stosują. Katole oczywiscie musza do swych zasad sie zastosować

    Aby czy na pewno? Organizacje katolickie chcą zmiany prawa zakazującego
    antykoncepcji dla wszystkich obywateli.

    Jak tak dalej pójdzie to niedługo dołączymy do Iraku i Syrii.

    > wprowadzilbym zapis aby wszystkie wytworzone zarodki wszczepiac matce. Wtedy nie
    mordujemy z zimna krwią, kazdy ma szansę sie urodzić.

    Wiesz ile zarodków ginie w naturalny sposób zanim rozpocznie się ciąża?

    > są traktowani jak inni. Jesli trwasz w grzechu nie możesz przystępować do Komunii,
    niezależnie od rodzaju grzechu.
    > Gdyby nam wyszedl wątek religijny moznaby to szczegółoweij omówic.

    Czyli jesteś za zasadami Islamu, który każe ukamienować kobietę na
    której dokonano gwałtu?

    > czytam fora, komentarze pod artykułami. Wnioski są dosc jednoznaczne.

    Czy ktoś Ci każe i zmusza Cie do czytania tych for?

    > Poczytaj komentarze w GW pod dowolnym artykułem zwiazanym z religią.

    Nie czytam GW, a tym bardziej for odwiedzanych przez ludzi nienormalnych.

    > tak z ciekawosci, z jakiego regionu polski nadajesz? Bo u nas wydaje mi sie jest
    inaczej. Owszem, moze i zachęcałbym kogos ale na pewno trzeba miec wyczucie kiedy
    przestać, bo staje sie efektem dokladnie odwrotnym.

    U nas plotkarstwo to podstawowa rozrywka.

    > jesli oni uważają ze tracisz cos wartosciowego to bądz wspaniałomyslny i im wybacz,
    w koncu chcą dal ciebie dobrze

    W szczególności ten, który uważa, że jestem gorszy od bydlęcia :)

    > na nieistnienie? nie mam. Moglismy zacząć od istnienia krasnoludków to byś sie tak
    nie zaparł :)

    Weź no nie świruj. Nie chodzi mi o dowody na nieistnienie lecz o dowody
    na istnienie.

    > no nie robi - konstrukcja układu okrągłostołowego gwarantowała
    > bezkarnosc, a gdy pis doszedł do władzy to wiele tematów sie w swietle
    > prawa przedawniło i ruszyc ich nie mozna. Np sprawa wałęsy.
    > A sądy wciąż obsiadła "najlepsza kasta". Kto ma ich sądzić?

    No to kur.... gdzie wtedy były Kaczyńskie?

    Gdzie była reszta gawiedzi, która obecnie tak atakuje Wałęsę?

    > Hitler skazany nie był - będziesz go bronił? Niekoniecznie sąd jest potrzebny do
    oceny faktów.

    Ale w jego przypadku dowody były niepodważalne. Druga sprawa to kogo
    mieli sądzić?