  • Data: 2020-01-20 09:18:16
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 stycznia 2020 00:21:55 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    >Bronią trzeba się umieć posługiwać z prozaicznego powodu. Jeśli pojawi się uzbrojony
    i zorganizowany w armię wróg to umiejąc posługiwać się bronią dużo drożej sprzedaje
    się skórę niż stojąc pod płotem i czekając na rozstrzelanie.

    eh zenek, szydzisz ze mnie, ale piszesz dokladnie to co ja.

    To ja mam pytanie dodatkowe - czy poprawna jest hipoteza ze walczyć za ojczyzne pójdą
    pisowcy, a platformersi uciekną? Czy którys z wyborców platformy mógłby mnie
    uświadomić? Wystarczy jeden który sie przyzna ze glosuje na platforme, a za ojczyzne
    też poszedłby narazać życie.

    b.